Hotel Oxford Suites

6 reviews over Hotel Oxford Suites in het Nederlands

Gezellig hotel

Bastiaan
19-6-2016

Gelegen naast een klein winkelcentrum en een kleine outlet.

Dit hotel hebben we slechts gebruikt als tussenstop van LA naar San Francisco.

Gratis nacho's met saus bij de bar, zwembad, kamers met keuken en aparte "woonkamer", vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Prima hotel

sanne
10-2-2014

Prima hotel voor als je op door reis bent.

De kamers waren zoals de naam al zegt echt suites. Lekker groot en een van de beste bedden die we op onze reis hebben gehad bij die kwaliteit hotels.

Het ontbijt was alleen een beetje druk.

Ruime kamers

Esther
12-9-2012

Dit hotel heeft de ruimste kamers die wij in Amerika gehad hebben. In de eerste ruimte staat een bank, tafel en 2 stoelen en een tv en in de kamer erachter staan 2 queensize bedden en ook een tv en daarachter is de badkamer. Alles was netjes en schoon, wel iets verouderd.

In de omgeving zijn veel restaurantjes, ook kun je voor 5 dollar met je auto over het strand rijden. Erg leuk om eens te doen!

Bij de ontbijtzaal was het erg druk (vooral Chinezen), er was amper plek om te zitten. Het ontbijt was redelijk, veel vettigheid. Het ontbijt was inclusief.

prima hotel voor 1 / 2 dagen

Henk
17-10-2010

Hotel ligt aan de snelweg (geen geluidsoverlast) ; suite bestaat uit 2 kamers met elk een TV+DVD 100 kanalen, badkamer matig, verder koelkast, magnetron, airco, gratis draadloos internet, gratis parkeren. Ontbeit is gratis en van redelijke kwaliteit. Centraal gelegen goed zwembad . Het strand is breed, niet gezellig en ligt te ver van hotel om er naar toe te lopen.

Goed hotel voor een tussenstop

Leon Gerrie Welten
10-11-2009

We zijnvan Los Angeles langs de kust naar San Francisco gereden .Heerlijk!!!! Een cabrio gehuurd in LA en 2 dagen uitgetrokken voor langs de kust op ons gemak alles te zien .Oxford Suites is een goed hotel voor een nacht lekker te slapen.

2008

hotel langs snelweg maar wel rustig van binnen kamer met woongedeelte keuken en aparte slaapvertrek,je krijgt gratis 2 drankjes en koffie en koeken staan steeds klaar bij receptie om te pakken gratis internet ontbijt is goed en groot winkelcentrum ligd er naast als ook wendy,s restaurant plaatsje zelf is niet echt druk of wat te beleven meer voor strand

We hebben een aantal aanbieders voor Oxford Suites voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oxford Suites in Pismo Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oxford Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.