Hotel Ocean Palms

Kleine hotelsWeer vandaag22°9°
Hotel Ocean Palms
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ocean Palms voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ocean Palms in het Nederlands

Met oudere kinderen

Goede tussenstop

Steph
2-11-2011

We verbleven hier tijdens onze roadtrip langs de westkust. Zeer vriendelijk personeel, schone kamers. "Ontbijt" bestond uit muffins, fruitsap en koffie. Goede ligging, vlakbij de zee en de pier.

gunstige ligging, ontbijt stelt niets voor

henkt
10-10-2011

Hotel Ocean palms Pismo beach

Ruime kamers met magnetron en koelkast, goed wifi op de kamer. Eigen zwembad, op ca 5min. lopen van het strand. Het ontbijt is matig, stelt niet veel voor

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Palms in Pismo Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Palms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.