Hotel Edgewater Inn

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Edgewater Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Edgewater Inn in het Nederlands

Aftandse hotel

D.Klamer
4-12-2016

Wij zouden een niet rokers kamer krijgen ,maar de hele kamer was doortrokken met de sigaretten geur.

Bedden slecht , evenals de airco ( herrie ). Ontbijt was niet echt een ontbijt te noemen, maar vlakbij is een supermarktje waar je yoghurt en fruit kan kopen.

De ligging is wel prima ,strand ook en wat aardige restaurantjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edgewater Inn in Pismo Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edgewater Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.