Hotel Best Western Shelter Cove Lodge

Hotel Best Western Shelter Cove Lodge
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Shelter Cove Lodge voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Best Western Shelter Cove Lodge in het Nederlands

Wat een uitzicht!

Gemma
28-6-2014

Op weg van San Francisco naar Los Angeles hebben we een nachtje in dit hotel verbleven. Wat een prachtige kamer! En wat een uitzicht! We hadden hier zeker wel langer willen blijven!

Voor een restaurant moest je wel de auto pakken of een minuut of twintig lopen, maar dat was geen probleem voor ons.

Super hotel, om zeker nog een keer te komen!

R. Slothouwer
26-11-2013

Dit hadden we niet verwacht, wat een super hotel. Fantastisch gelegen met een uitzonderlijk uitzicht, ligging nabij de autoweg, maar daar heb je helemaal geen last van, dus mooi centraal. Keurig ontvangst, vriendelijk personeel. De kamers hebben allemaal volledig oceaan/zeezicht, dus niet vanuit een hoek of zijkant, Super! Alles ziet er in de kamer als nieuw uit, alles ruikt fris en is schoon, dus zoals een hotel hoort te zijn. Ontbijt was ook prima, keus genoeg, zelfs hamburgers voor degene die daar behoeft aan had (mij iets te vroeg). Vanuit het hotel een paar kilometer naar het plaatsje Pismobeach, waar genoeg eetgelegenheden en winkeltjes waren.

Verder een heerlijk strand waar je naar harte lust een lekkere lange wandeling kan maken, links loopt het strand namelijk een heel stuk door.

Wel is het zo dat je na enkele dagen het plaatsje wel gezien hebt, zeker door de week is het er dan rustiger. Wij houden van strand en zee, dus kunnen hier wel wat langer blijven, maar geen weken.

Geweldige locatie

heer Dictus
31-7-2013

Geweldige locatie op de hoge rotsen langs de kust, Pelikanen, Zeeotters en dolfijnen gezien.

Graag nog een keer terug

René
1-10-2011

Goede ontvangst en uitleg. Geschakelde lodges met alleen een prachtig uitzicht op de oceaan. Op het bijbehorende balkon twee hoge stoelen. Luxe ruime kamer, TV met 74 kanalen, apart zitje, groot bed een aanrecht met magnetron en koelkast en een grote badkamer. Het enige minpuntje vormden de kleine standby lampjes van verschillende apparaten die 's nachts voor ongewenste verlichting zorgen. Absoluut een aanrader en we gaan er graag nog eens terug.

Een heel mooi hotel/motel met voor iedereen een balkon die uitkijkt over de oceaan, schitterend uitzicht. Mooi zwembad met een heerlijke jacuzzi. Dit is echt genieten. Echt een aanrader.

Top!!

Sissi
15-8-2009

Op onze rondreis Californië was dit toch wel de mooiste lokatie de we hebben gehad.

De kamers zijn netjes, ruim en voorzien van koelkast en magnetron. De ligging is perfect. Alle kamers hebben uitzicht op zee. Je kan langs de rotsen via een pad naar een strandje lopen. Hier helaas geen zeehonden gespot maar de pelikanen vliegen volop vlak boven je hoofd.

In tegenstelling tot het verderop gelegen Shore Cliff van Best Western, heb je hier geen last van de meeuwen (die zitten volop verderop, het dak is daar helemaal wit van de vogelpoep)!

Het ontbijt is simpel en stelt niet veel voor maar de kamer en het uitzicht maken dit ruimschoots goed.

Volgende keer ga ik absoluut terug naar dit hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Shelter Cove Lodge in Pismo Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Shelter Cove Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Shelter Cove Lodge scoort een 8.7 uit 10 op basis van 6 reviews.