Hotel Best Western Casa Grande Inn

Hotel Best Western Casa Grande Inn
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Casa Grande Inn voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Best Western Casa Grande Inn in het Nederlands

Prima hotel met schone en goed vernieuwde kamers en OK ontbijt. De kamers zijn gerenoveerd en geven een geüpdate indruk. Ik zou hier weer slapen.

Sfeervol hotel

Judith
10-12-2014

Erg fijn hotel met sfeervolle receptie waar koffie en thee en koekjes klaar staan. Prettig zwembad met bubbelbad. Fijne, schone kamers. Alleen erg kleine ruimte om te ontbijten, die overvol was. Wel mogelijkheid om ontbijt mee naar kamer te nemen. Voldoende keus en lekker ontbijt. Ligt vlakbij outlet centre en even rijden vanaf het strand. Maar we hadden toch een auto dus geen probleem.

Netjes, leuke stop onderweg van LA naar SF

annemarleen_v
12-5-2011

Netjes, verzorgd, lekker zwembad, met auto naar strand en daar eten. Ontbijt erg karig, maar is vaak zo in USA.

Stukje Mexico in Californie

Joshua
17-12-2010

Dit hotel laat de invloeden van Mexico zien. Een leuk Motel, met Mexicaanse invloeden. Super gastvrij en vriendelijk. Kamers zijn goed, niet luxe en modern, gewoon goed !

Netjes en schoon hotel met ruime kamers

stephanie
17-11-2009

Wij hebben 1x overnacht in dit hotel, toen we op doorreis waren van LA naar SF.

Het is een schoon hotel met lekkere bedden. Qua inrichting misschien wat oubollig, maar ja het gaat mij meer om de netheid van de kamers dan de inrichting !

Het ontbijt is simpel, maar er is genoeg om je reis goed te kunnen vervolgen de volgende dag. Pismo Beach ligt vlakbij, alsmede een groot outletwinkelcentrum.

2008

Leuke doorreis hotel!

Priscilla
28-11-2008

Het hotel was echt prima voor als je op doorreis bent, helaas geen lift aanwezig. Gelukkig hadden wij wel gratis internetverbinding op de kamer en hadden een koelkast tot onze beschikking. De kamer was heel ruim opgezet. Het ontbijt was prima. De outlet-stores was op korte afstand met de auto te bereiken, dus lekker kunnen shoppen.

goede lokatie voor doorreis

belinda
4-10-2008

Tijdens rondreis van 23 dagen met exit reizen hier 1 nacht verbleven. Inderdaad een beetje degateerde kamers, maar de buitenkant van het hotel ziet er erg leuk uit. In de lobby kan je gratis internetten, als er niemand staat te wachten kan je blijven zitten en anders 15 minuten. Aardig personeel achter de balie. Hotel ligt vlak bij een winkelcentrum, dus ook restaurants liggen vlakbij. Ontbijt is gratis maar stelt niet veel voor. Maar een goede douche en goede bedden, helaas geen koelkastje op de kamer, maar wel koffie-apparaat voorzien van koffie. Wij hadden echter een koelbox gekocht en vulde die elke dag met ijs, dus geen koelkast was niet echt een gemis.

prima voor 1 nacht

Murray
4-9-2008

Ligging van hotel is goed, naast de snelweg. Kamer ouderwets ingericht en geen airco op de kamer. Ontbijt is toast en zoete broodjes meer niet. Pismo Beach heeft wel een prachtige kustlijn.

Prima hotel

Afke Zijlstra
12-7-2008

We hebben hier 1 nacht geslapen tussen onze reis van San Francisco naar Los Angeles. Hotel is prima gelegen, vlakbij de snelweg. Het stadje Pismo Beach stelt weinig voor, weinig leuke restaurants te vinden. Hotel is verder prima, gratis parkeren is mooi meegenomen en het ontbijt is prima. Zwembad erbij om in af te koelen en gratis internet bij de receptie, helaas was het tijdens ons verblijf kapot. Verder nette kamers en goede badkamer/douche!

Ligt vlakbij de snelweg, dus ideaal als tussenstop tussen LA en San Francisco. Zoals veel Best Western hotels zijn de kamers een beetje gedateerd, maar wel netjes. Helaas geen internet in de kamers, wel gratis parkeren en ontbijt.

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Casa Grande Inn in Pismo Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Casa Grande Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.