Sorteren

vakanties Pismo Beach

Reviews over Pismo Beach

Mooie accommodatie gelegen op een klif aan de zee.

Sander Janssen
    11-8-2018

We hadden hier een premium suite aan zee geboekt. De kamer (3203) was echt mooi. Een aparte woonkamer en slaapkamer, 2 badkamers met toilet en een klein balkon om de zonsondergang te zien.

Bij aankomst kregen we te horen dat de warmwatervoorziening kapot was. Ze hadden een reservepomp maar de capaciteit was waarschijnlijk niet voldoende om warm water te garanderen. De gasten voor ons kregen vanwege dit ongemak een roomupgrade maar omdat wij al in de duurste suite zaten bleef een compensatie uit. Jammer. Achteraf hadden we wel warm water maar de waterdruk was onvoldoende om echt te kunnen genieten.

Pismo Beach zelf is niet zo’n gezellig stadje. Veel RV en trailerparks. De prijzen van hotels en restaurants vallen in vergelijking met Santa Barbara of Santa Monica dan ook erg mee.

Luxe zoals luxe behoort te zijn!

Berend Dijkstra
    29-7-2017

Betaalbare luxe! Je stapt het hotel binnen en je voelt je gelijk thuis. Ruime entree en hal van het hotel. Mooie ruime kamer, netjes opgemaakt en een zeer comfortabel bed. Mooi uitzicht! Je hoort het ruisen van de golven! Rustgevend! Verder zijn er ruime voorzieningen, zwembad, spa etc. Aan alles is gedacht! Echt een aanrader!!

Prachtige ligging op klif

A Hendriks
    29-5-2017

Dit net gerenoveerde hotel ligt prachtig bovenop een klif. Vanaf de voorzijde en de meeste kamers heb je zeezicht. De kamers zijn ruim en modern ingericht met een prima balkon. Koffiemachine met koffie/thee. Je kunt ervoor kiezen om je kamer een dag over te slaan voor schoonmaak, als tegoed ontvang je dan $10,- te besteden in de hotelwinkel. Hotel doet aan milieu besparing, energiebesparing ed. Fietshuur bij hotel mogelijk, zwembad (met klein kindergedeelte) en jacuzzi aanwezig. 's Avonds zijn er op de terrassen ( ook op het dakterras) mooie vuurkorven bij de zithoeken en overdag kun je gebruik maken van de BBQ's van het hotel ( 3 stuks). Ligging dicht bij de pier en met prive toegang (trappen) naar het strand.

Gezellig hotel

Bastiaan
    19-6-2016

Gelegen naast een klein winkelcentrum en een kleine outlet.

Dit hotel hebben we slechts gebruikt als tussenstop van LA naar San Francisco.

Gratis nacho's met saus bij de bar, zwembad, kamers met keuken en aparte "woonkamer", vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Prima hotel met gerenoveerde kamers en OK ontbijt

rjdv
    30-4-2015

Prima hotel met schone en goed vernieuwde kamers en OK ontbijt. De kamers zijn gerenoveerd en geven een geüpdate indruk. Ik zou hier weer slapen.

Pismo Beach scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews