Sorteren

vakanties Pismo Beach

Reviews over Pismo Beach

Hip stadje met een vleugje cultuur!

Berend Dijkstra
    29-7-2017

Pismo Beach ademt gezelligheid! Er is een leuke mix van boetiekjes, restaurantjes en het beachleven! Prima plaats om een lang weekend te vertoeven! Je ontmoet altijd leuke mensen die allemaal hetzelfde doel hebben: plezier hebben! Nachtleven is gezellig door de mix van locals en toeristen! Clamchowder eten : ALTIJD DOEN!

Gezellig plaatsje

D.Klamer
    7-1-2017

Pismo Beach is een prima stop als je Highway 1 naar San Francisco rijdt. Heerlijk strand met pier . Aardig wat restaurantjes. Pismo Beach is bekend om de Clam Chowder. ( romige soep met schelpjes )

Pismo Beach aanrader: BBQ aan het strand

rjdv
    30-4-2015

Hier mag je daadwerkelijk op het strand een vuurtje maken en barbequen. Doen dus.

Heerlijke dorpse plek aan het strand

Judith
    10-12-2014

Verwacht geen stadse drukte of boulevard. Enkele leuke winkeltjes en eettentjes. Gezellig en een plek om even heerlijk uit te waaien. Vond het dorpse karakter wel prettig. Aan highway 1.

Sfeerloos

henk
    5-10-2014

Langgerekt dorp, met verschillende mooie stranden. Plaats zelf stelt niets voor.

Pismo Beach scoort een 8 uit 10, op basis van 11 reviews