Camping Petaluma KOA

7 reviews over Camping Petaluma KOA in het Nederlands

Gunstige locatie

André
10-9-2013

Wij hadden deze camping als laatste van de 31 campings die we deze reis aangedaan hebben. Het is een prima camping. Wel groot, maar daar merk je niet veel van. Genoeg privacy, prima sanitair. En dicht bij San Francisco waar we onze camper weer in moesten leveren.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

inge en gerard
17-6-2010

Mooie rustige camping. Ongeveer 60 kilometer ten noorden van San Francisco. Heerlijk zwembad en vriendelijke medewerkers. Ruime¨plaatsen voorzien van bank en bbq. Gewoon goed.

Gereisd Met partner in Sun Jun 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zowel tent als cabin plaatsen gebruikt

ronell
19-12-2009

Dit was onze laatste camping. Hebben eerst 2 dagen in de tent gezeten en de laatste dag in een cabin. Allebei heel erg goed bevallen. Schone camping en er werd veel gedaan voor de kinderen/. Sanitair erg goed en voldoende over de hele camping. Winkel voor de nodige artikelen. Hebben een rondrit door de wijngaarden gedaan en deze was geweldig.

Gereisd Met partner in Fri May 29 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantaaaastisch

aat
7-9-2009

De KOA Petaluma was onze eerste overnachting op een rondrit langs de huurtenten van een reisorganisatie. Wat een geweldige ontdekking: grote, luxe tenten met alles erop en eraan. Slaapzakje uitrollen op een heerlijk bed en maffen maar. Pracht camping met super speeltuin voor de kinderen, goede buren voor de barbecue, prima zwembad. En natuurlijk de geweldige stad San Francisco vlakbij. Daarna nog op 8 andere lokaties van de reisorganisatie geweest en allemaal helemaal goed, maar Petaluma was voor mij de beste. (alleen de credit card werd overspannen bij de outlet shops).

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangename kennismaking met KOA

Fam Donsu
9-8-2009

In de zomer van 2007 met een auto door California gereisd. In San Francisco geland, de auto opgehaald, door de stad moeten rijden om een uur later of zo in KOA Petaluma te arriveren. Heerlijke camping. Wij zaten in een van cabins aan de rand van de camping en dat beviel goed. Ook wij hebben de KOA gebruikt als basis om San Francisco te bezoeken. Is een uurtje met de auto en inderdaad, meestal is het weer in Petaluma mooier dan in SF. Ook een aanrader: er zit een diner in de buurt waar je kunt ontbijten/avond eten en hoewel er in Petaluma niet veel te doen is, hebben ze wel een aardig outlet winkelcentrum. Oh, en in de hoofdstraat is een fantastische kinderboeken winkel. Het zwembad van de camping was niet groot maar wel voldoende. Er is verder een speelplaats en gamehal. We waren zeer tevreden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2007

Goede camping voor doorreis

SVD
30-6-2009

Nette camping, vriendelijk personeel op dat moment. Er was toen draadloos internet op de camping wat ook wel een pluspunt is. Fijn, maar niet al te groot zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2006

Nette ruime camping

Bamboo
13-5-2009

Is als uitvalsbasis voor San Fransisco zeer geschikt. Je kan met bus vanaf de camping een mooie dagtocht maken. Zelfs in de spits kost dit maximaal een uur reistijd. Een ander voordeel is dat de tempreratuur hoger is dan in het wat koudere SF. Het grote zwembad is dan ook een prettige bijkomstigheid

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Petaluma KOA voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• Adres5135 Montero Way 94954(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Petaluma KOA in Petaluma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Petaluma KOA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.