Sorteren

Reviews over Paradise

Prachtige plek, simpele kamers

poeliepoel
    7-9-2011

Alles draait hier op de plek: prachtig aan de voet van Mount Rainier bij het visitors center en veel wandelingen in dit gebied mits er geen sneeuw ligt. Mooie oude lodge, wel gerenoveerd maar de kamers zijn echt wel ouderwets en vooral erg klein. Meeste zonder eigen docuhe/toilet dus vroeg boeken als je dat wilt! Eten in de lodge is redelijk, je hebt geen keuze of moet ver rijden. Beetje massaal restaurant. Verder winkeltje, koffiecorner en grote lounge met pianomuziek.

Vooral de sfeer en de omgeving maken alles goed. Dus doen.

National Park Inn is veel minder mooi gelegen en ook de accommodatie zelf is minder.