vakanties Palo Alto

Reviews over Palo Alto

Prima verblijf voor een goede prijs

mevrouw Hameetman,
    26-5-2014

Voor twee nachten geboekt. de kamer was schoon, service goed. ondanks dat het aan de el Camino (doorgaande wel) lag, zijn de kamers opvallend rustig.

Ontbijt niet bijzonder maar voldoende. Bij een volgend bezoek zou ik hier zeker terug komen

Een klein paradijsje!

spain,
    15-6-2012

Dit is werkelijk een prachtig hotel, heerlijk zwembad, een zeer goede service.

Echter, het bijgelegen restaurant is werkelijk fantastisch! Zeker de moeite waard om te bezoeken wanneer je in de buurt bent!

Prima hotel, uitgebreid ontbijt, lekkere bedden

Chris,
    17-4-2009

Tussen 2004 en 2007 acht keer met familie in hotel Quality Inn Stanford geweest te Palo Alto. Het hotel ligt INDIRECT aan de drukke El Camino Real, waardoor géén geluidsoverlast.

Ruime kamers met king-/ queensize bedden: heerlijke matrassen! Toilet met ligbad + aparte nis met grote wastafel. Erg schoon! Airco aanwezig.

Uitgebreid gratis ontbijt: koffie/ thee/ (choco)melk/ sap, verschillende soorten brood, muffins, cornflakes, hartig en zoet beleg, fruit en yoghurt en de heerlijke zelfgemaakte wafels met mapple!

Bushalte op El Camino: bus 22 ri. Calltrain station Palo Alto en Menlo Park enerzijds en ri. Eastridge anderzijds. SF met sneltrein in 25 min. te bereiken.

El Camino zeer levendig met veel hotels, winkels en malls.

Stanford University is indrukwekkend! Meerdere malen per dag rondleidingen. Prachtig terrein (dorp op zich) met veel natuur, prachtige gebouwen en een shoppingmall.

Vanaf ongeveer april t/m september geen regen, meest geheel zonnig en 25- 30 gr. C.

net motel

Lieuwe Kampen,
    3-8-2008

dit is een net motel met vriendelijke eigenaar. Vraag naar een goed restaurant om te eten en hij heeft wel een aantal mogelijkheden voor je

Televisie in het badkamer

Jaqui,
    22-5-2008

Televisie in het badkamer....echt luxe! Bizonder goed kamers....goed eten...

Palo Alto scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews