Hotel Howard Johnson Express Inn

1 review over Hotel Howard Johnson Express Inn in het Nederlands

2005

Motel met leuk zembad in het noordelijk deel van Palm Zelf

jaap
25-9-2005

Motel met leuk zembad in het noordelijk deel van Palm Springs. Zelf vind ik dit niet het mooiste deel, ik geef de voorkeur aan het windvrije zuidelijke deel. Motel is goed geprijsd en heeft ruime nette kamers. Voorts een verzorgde lobby, waarin van en goed ontbijt kan worden genoten. Het centrum van Palm Springs ligt op ongeveer 1 mile.

Gereisd Anders in Sun Sep 25 2005 09:58:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Express Inn in Palm Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Express Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.