Hotel Best Western Inn

32 reviews over Hotel Best Western Inn in het Nederlands

Goede locatie

Jessica
9-5-2018

Leuk hotel, zeker als je aan de begane grond zit. Dichtbij het centrum met een prima kamer.

Goed doorreishotel

Wouter
27-4-2012

Het hotel is gelegen op 30 min wandelen van het eigenlijke centrum. De kamers zijn mooi en voorzien van airco(absolute must). Het zwembad is ok; wel opletten voor automatische sproeiers die naast het zwembad opspringen in de loop van de dag. Het ontbijt hadden wij buiten en was beperkt maar voldoende.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi maar geen sfeer

M.
28-8-2011

ruim en netjes met mooi zwembad. Airco maakt veel lawaai. Ontbijt goed verzorgd voor Amerikaans begrip. Doe alles met auto, het is daar erg heet en de afstanden naar eetgelegenheden en winkels is groot.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

goed hotel

van.Hoevelaak
14-8-2011

van Santa Barbara naar Palm springs is goed te doen ook met een omweg via West Coast Customsbij Riverside. In de zomer dus echt bloedheet 110 F. maar een lekker zembad bij het hotel, ruime kamers met airco natuurlijk en een uitstekend ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Oase van rust

Koen Hendriks
20-12-2010

Hier een tussenstop gehad op onze trip van Las Vegas naar LA. Lag niet geheel op de route maar geen spijt van gehad. Wat is Palm Springs een oase van rust! Ook het hotel was prima, niet gelegen in het centrum maar goed te bereiden met de auto (5minuutjes). Heel leuke restaurantjes daar in Palm Springs met goed eten! Hotelkamers zijn ruim van opzet en redelijk luxe. Ook het zwembad (met jacuzzi) is tot 's avonds open, heerlijk verfrissend na een lange dag! Verder is er niet veel te doen in Palm Springs, maar zeker een aanrader voor een tussenstop!

Gereisd Met partner in september 2010

Goed hotel voor rondreis door Amerika

Jamakrive
29-8-2010

Een nacht in dit hotel gebleven tijdens een rondreis in west Amerika. Hotel ligt ana de rand van Palm Springs. je hebt je auto nodig om naar het centrum te gaan. Hotel is netjes verzorgd. Internet is gratis. Leuk zwembad (niet al te groot maar toen wij er waren was het er rustig). Ontbijt is inclusief maar dat moet je niet vergelijken met een ontbijt in een hotel in Europa (geldt eigenlijk voor alle hotels in Amerika). Ontbijt bestaat uit koffie/thee/vruchtensap, toast, bananen. Op verzoek worden er ook wafels gemaakt. We hebben het slechter gehad op onze rondreis! Palm Springs zelf was ook heel rustig. Veel restaurants/winkels waren dicht. Mogelijk is dit anders in andere maanden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel voor doorreis

francy vonken
18-8-2010

Hotelkamers zijn ruim. lekker zwembad. een verkoeling bij zo'n warm weer. Ontbijt is niet veel, maar genoeg voor ons. Een goed hotel vooral als je op doorreis bent zoals wij.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Goed hotel voor doorreis

Patrick & Ilse
18-7-2010

Als je op doorreis bent door Amerika is dit een prima hotel. Nette, ruime en schone kamers, een (niet enorm groot) zwembad, prima gratis ontbijt en gratis WIFI op de kamer. Wees op tijd bij het ontbijt, want anders zijn er geen zitplaatsen meer.

Gereisd Met partner in juli 2010

Net hotel in palm springs

Frank en Rudi
24-6-2010

Wij hebben dit hotel bezocht tijdens onze rondreis door de USA begin juni 2010. Kamers zijn erg netjes in orde, gratis ontbijt en een mooi zwembad, dus prima reishotel. De kabelbaan in Palm springs is in de buurt en een echte aanrader. Verder vonden wij Palm Springs als plaats een beetje tegenvallen. Maar misschien kwam dit door periode van het jaar. 't schijnt er in de wintermaanden drukker te zijn.

Gereisd Met partner in juni 2010

Goed hotel

margretje
26-5-2010

Goed hotel met mooi zwembad dat je tot 's avonds kan gebruiken. 's morgens ontbeten bij het zwembad, zeer lekker, diverse soorten voor 10 dollar p.p. Mooie kamer maar erg warm zelfs met airco aan. Dat was een minpunt! Het hotel ligt niet echt in het centrum, maar dat is maar even rijden. Die dag zijn wij met de Aerial Tramway de bergen op geweest, een aanrader( rust en natuur boven op de bergen)

Gereisd Met partner in juli 2008

GoAmerika

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Inn in Palm Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.