Camping Emerald Desert RV Resort

Kleine hotelsWeer vandaag45°27°

We hebben een aantal aanbieders voor Emerald Desert RV Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Emerald Desert RV Resort in het Nederlands

Geweldige Plek!

Jiska
21-8-2013

We hebben twee nachten verbleven in dit paradijsje midden in de woestijn. Vanwege de hitte zijn de zomermaanden laagseizoen ipv hoogseizoen, dus we konden voor een prikkie van alle facilieiten genieten. De camping heeft werkelijk alles; golfbanen, fitnessruimte twee zwembaden. Het was er heerlijk ruistig, er stonden maar enkele anderen. Donderdagavond zijn we naar de wekelijkse markt geweest in Palm Springs, een eindje verderop. Erg leuk om te zien. Het sanitair is erg schoon en mooi.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Emerald Desert RV Resort in Palm Desert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Emerald Desert RV Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.