We hebben een aantal aanbieders voor Oxnard voor je op een rij gezet:

Reviews over Oxnard

Goed hotel

Gretha,
    22-8-2012

Wij zijn hier 1 nacht geweest tijdens onze rondreis.

Prima hotel met keurige, schone kamers: door de schuifpui in onze kamer konden we zelfs zo het zwembad in. We hadden met ons gezin van 4 personen (2 kinderen, 14 en 12 jaar) 1 kamer met 2 Queensize (= ca. 1,50 m) bedden en dat ging prima.

Het restaurant is eenvoudig maar goed, voor zowel diner (10 tot 15 dollar voor hamburgers, pasta etc.) als ontbijt (buffet 11 dollar p.p.).

Het hotel ligt op nog geen uur rijden van de Universal Studio's in Los Angeles/Universal City.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

voor 2 nachten goed te doen !!

Greet en Tinus Schouten ,
    23-6-2010

Wij hebben in dit hotel alleen maar geslapen , en er zelfs niet gegeten dat kon namelijk ook niet !!

Gereisd met vrienden in juni 2001

Gewoon goed

E.C.T.,
    1-6-2010

Hier 1 nachtje verbleven tijdens onze rondreis door Californië. Bij inchecken een upgrade gekregen naar de honeymoonsuite. Daardoor kunnen we geen oordeel vellen over de standaardkamer maar onze kamer was, buiten het feit om dat hij gewoon erg groot was en een openhaard en jacuzzi op de kamer had, schoon, goede bedden, voldoende handdoeken etc. Het hotel heeft ook meer dan voldoende gratis parkeerplaatsen en is volgens mij ook nog niet erg oud. Vanuit hier is het zo'n 3 kwartier naar Santa Barbara of in zo'n 3 kwartier de andere kant op naar Santa Monica dus makkelijk om vanuit hier beide te willen bekijken. Het hotel ligt wel op een industrieterrein dus verwacht geen gezellig stadje of boulevard om de hoek. Wij betaalde 140 dollar incl. tax voor de kamer zonder ontbijt, dat was het absoluut waard.

Gereisd met partner in juni 2010

Mooi aangelegde parkeerruimte

grietje ,
    11-4-2010

Na lang zoeken vonden we tot onze opluchtig dit hotel. Wat me bij is gebleven is de felgekleurde bloemen rond de bomen op het parkeerterrein

Gereisd met partner in oktober 2007

Heerlijk, weer een hotel!

Fam Donsu,
    9-8-2009

Misschien kwam het omdat we na enkele campings eindelijk weer eens in een hotel konden slapen. Maar de Comfort Inn in Oxnard is ons uitstekend bevallen. De kamer, met twee 2-persoons bedden en een tv, was ruim en schoon. De prijs was billijk. Het ontbijt OK. Even verderop heb je een klein winkelblok met o.a. een Panda Express, waar je lekker en goedkoop Aziatisch kan eten. Enkele kleine malls in de buurt én bij de receptie is een computer waar je gratis internet op kan.

Het zwembad is wel erg klein... daar moet je het niet voor doen. Maar vanuit Oxnard kun je makkelijk naar Santa Barbara (wat we ook hebben gedaan) of naar Venice Beach in LA (wat we maar hebben overgeslagen). In Oxnard zelf is niet zoveel te doen, maar we hebben hier maar twee nachten gezeten.

Een prima hotel voor een prima prijs. Ik ga zo weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007
Oxnard scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews