Hotel Z Hotel Jack London Square

We hebben een aantal aanbieders voor Z Hotel Jack London Square voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Z Hotel Jack London Square in het Nederlands

Tussenstop naar San Francisco

Rens,
22-9-2017

Prima kamer, aan het zwembad.

Maar ook vlak bij het treinstation, er word nogal wat getoeterd door de treinen omdat ze een stuk door de straat heen rijden.

Gratis bus naar downtown Oakland (greenline).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Z Hotel Jack London Square in Oakland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Z Hotel Jack London Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.