Hotel Oakland Airport Holiday Inn & Suites

Hotel Oakland Airport Holiday Inn & Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Oakland Airport Holiday Inn & Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Oakland Airport Holiday Inn & Suites in het Nederlands

Value for money

Bas
19-9-2013

Mooie kamers, hoewel wat klein voor Amerikaanse begrippen (22 m2). Erg schoon. Helaas geen "complementary breakfast" inbegrepen. Locatie is niet interessant, alleen als je net aan bent gekomen van de luchthaven van Oakland of de volgende dag vertrekt. De websites van touroperators adverteerden met kamers van 68 m2. Dat was de reden van mijn boeking. Helaas viel dat erg tegen.

Gereisd Met partner in september 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oakland Airport Holiday Inn & Suites in Oakland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oakland Airport Holiday Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.