Hotel Executive Inn & Suites

Hotel Executive Inn & Suites
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Executive Inn & Suites voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Executive Inn & Suites in het Nederlands

Perfect hotel aan de overkant van de Bay

W. van der Plaats
15-8-2010

Ligging perfect, gratis parkeren. Auto niet gebruikt door prima (gratis) shuttlebus naar BART en Ferry om naar San Francisco te gaan. Met name de ferry heel leuk.

Vriendelijk, servicegericht personeel. Prima warm/koud ontbijtbuffet. Ruime, schone kamers met een balkon (uitzicht op baai en haven). Gratis gebruik internet.

Zeker aan te raden!

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel

Fam.Wassink
31-7-2010

Hotel ligt iets buiten centrum

Maar hotelshuttle brengt en haalt gratis van BART station voor metro naar centrum San Francisco.

Kamers zijn erg ruim en schoon.

Ontbijt is prima.

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

2007

Dit hotel ligt aan de 880 hetgeen wel wat verkeerslawaai krijgt, met name de kamers aan de straatzijde. Aan de waterzijde merk je er weinig van. De ligging is wel ongunstig maar er zijn voldoende shuttle's om je gratis van/naar het vliegveld of andere bestemmingen te brengen. De kamers zijn redelijk ruim en de suite's zelfs groot. Personeel is zeer correct, gratis high speed internet op de kamers. Helaas geen restaurant maar dat regeld de shuttle.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Executive Inn & Suites in Oakland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Executive Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Executive Inn & Suites scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.