Hotel Mountain Trail Lodge Oakhurst

Hotel Mountain Trail Lodge Oakhurst

3.5Onvoldoende

Verenigde Staten van Amerika, California, Oakhurst

Op vakantie geweest naar Mountain Trail Lodge Oakhurst?

3.5Onvoldoende

2 reviews over Hotel Mountain Trail Lodge Oakhurst

• 3Hilde Van Impe29-12-2014

Nooit meer!

Het motel is gelegen aan de rand van Oakhurst, op een klein halfuurtje rijden van Yosemite national park. Ideaal... dachten we.. De realiteit was helemaal anders. Bij aankomst gaf het motel een verwaarloosde indruk. De kamer was afgeleefd en er hing een muffe geur. Blijkbaar was het ook lang geleden dat er eens grondig gekuist werd. De verwarming was ontoereikend, in de winter (en het sneeuwde al toen wij er overnachtten) is het volgens ons onmogelijk om de kamer te verwarmen. Het zwembad was vies en niet onderhouden. Kortom, we hebben zelfs met onze kleren aan geslapen.... Onze raad: mijd dit hotel!!

Gereisd in november 1999

• 4Hanneke12-08-2013

Vreselijk vieze kamer, geen aanrader!

De locatie van het motel is prima, ongeveer 20 min rijden naar de ingang van Yosemite. En ook in het plaatsje Oakhurst is alles wat je nodig hebt. Maar het motel is vreselijk slecht. En dan met name omdat de kamers oubollig zijn, maar vooral stoffig, muf en vies. Het rook er naar muizen en ik kon zo met mijn vinger een laag stof van het nachtkastje vegen. Slechtste hotel van onze reis én de duurste. En we hebben er in heel wat overnacht. Er is wel een zwembad, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Geen aanrader! Er zijn genoeg genoeg andere hotels in Oakhurst.

Gereisd met partner in juli 2013

Hotel Mountain Trail Lodge Oakhurst info