Hotel Comfort Inn Oakhurst

7.2Goed

Verenigde Staten van Amerika, California, Oakhurst

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Oakhurst voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi

10 reviews over Hotel Comfort Inn Oakhurst

• 7Rinus26-09-2015

Goed standaard hotel

De Comfort Inn ligt langs de hoofdweg die door Oakhurst loopt, het is een goed standaard hotel met ruime kamers waarin alles aanwezig is, Het hotel heeft een buitenzwembad en voldoende parkeerruimte Een minpunt is dat er geen restaurant aanwezig is waar men kan dineren, er is wel een veel te kleine ontbijtruimte, het ontbijt is overigens er sober

Gereisd met vrienden in september 2015

• 7A. van kevelaar04-01-2011

Gewoon degelijk en netjes

Langs Highway 41. Alles keurig netjes en goede kamers. Airco op de kamer maakt wel een beetje lawaai. Ontbijt (niet veel bijzonders) is gratis, en kan in een TE KLEIN kamertje of buiten op terras gegeten worden. Voldoende gratis parkeerplaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Jan02-11-2010

Prima motel

Goed motel met zwembad en jacuzzi om in te relaxen na een dagje wandelen in Yosemite. Oakhurst ligt dicht bij Mariposa Grove (waar de grote sequoia bomen staan) zodat je daar de volgende ochtend heen kan om vervolgens weer verder te trekken. Ontbijt is prima, iets meer dan in andere motels dus verwacht er niet veel van. Ruime kamers met wifi, dus al met al een prima plek om te verblijven!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7Robert24-05-2010

Redelijk

Hier in 2006 1 nacht overnacht. Op zicht vrij grote kamers met goede bedden. Ook kan je gebruik maken van het zwembad dat precies voor de kamers ligt. Toen wij er waren moesten we op onze kamers ontbijten, omdat ze van een kamer een ontbijtzaal hadden gemaakt. Dit kwam omdat de orginele ontbijtzaal niet in orde was. Je kon ook buiten zitten rond het zwembad. Verder heeft het wel een gunstige ligging. Het ligt aan de weg die rechtstreek naar Yosemite gaat. Dit is wel een enorme slingerweg. 'S avonds hebben wij bij de plaatselijke pizzeria gegeten, wat best te doen was. Verder is Yosemite best indrukwekkend met al die grote bomen, watervallen en hooteverschillen. Maar na 1 dag heb je het wel gezien want het is allemaal hetzelfde.

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 8jeanette van den brink 18-08-2008

goed hotel slechte housekeeping

hotel kamer werd niet schoongemaakt bedden werden ook niet verschoond wij verbleven hier twee nachten mijn zoon had en wond aan zijn knie bloed in bed dan is het fijn als het bed wordt verschoond

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Jaap Heere05-07-2007

Centraal in Oakhurst. Goed motel met aardig zwembad, alleen de ontbijtruimte is klein, wat leidde tot enige filevorming aldaar. Het ontbijt zelf was meer dan voldoende. De kamers zijn groot en goed ingericht. Boek vroeg en let op de aanbiedingen als je zelf via internet wilt boeken.

Gereisd in juli 2007

• 6Daniëlle15-11-2006

Ruime kamers inclusief koelkast. Wireless internet op kamer is aanwezig. De rit naar Yosemite is een met veel bochten en je bent ruim een uur onderweg tot Yosemite Valley. Daarentegen ligt Mariposa Grove (ook in Yosemite NP) weer dichtbij en absoluut een must. Aan de overzijde een goed italiaans restaurant ipv al dat fastfood dat te vinden is in Oakhurst.

Gereisd in november 2006

• 8ABKtje13-10-2006

Prima voor 1 of meer dagen Yosemite. Ruime kamer met mogelijkheid tot draadloos internetten met je eigen laptop. Inbegrepen ontbijt kan je aan een tafeltje in de tuin gebruiken, bijv naast het zwembad. Lekkere Chinees aan de overkant, tevens een MacD

Gereisd met familie in augustus 2006

• 6Martijn26-09-2006

Middelmatig hotel, prima voor 1 nacht maar niet langer. Heeft weinig faciliteiten, behalve een klein zwembad.

Gereisd in september 2006

• 7Guido Van der Haegen04-09-2006

Is niet meest luxueuze hotel , maar is ruim voldoende. De kamers zijn netjes en ruim. Tijdens ons verblijf was er een brandje geweest waardoor het restaurant gedeelte niet bruikbaar was. De directie was zeer vindingrijk en heeft de last werkelijk tot een strikt minimum gebracht. Het ontbijt is inclusief . Een goed doorreis hotel

Gereisd met familie in augustus 2006

Hotel Comfort Inn Oakhurst info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk