Reviews over Mt. Mesa/Lake Isabella

Dit motel is echt een familiemotel

Bianca,
    21-5-2007

Dit motel is echt een familiemotel. Een vriendelijk stel dat het runt wil je graag van alles vertellen over de omgeving. De kamers zijn oud (vooral de koelkast komt nog uit een ver verleden), maar schoon! (de vrouw des huizes stoomt zelfs de matrassen vertelde ze trots). De koffie/thee en de vers gebakken muffins worden 's ochtends voor je klaar gezet. Verder zit er geen ontbijt bij. Het meer bevindt zich aan de overkant van de weg. Vanuit het motel hadden wij een mooi uitzicht op Lake Isabella. Er is verder niet veel in de buurt (wel een leuk restaurant met een leuke tuin op 10 minuutjes rijden). Wanneer je 's avonds vertier zoekt, dan is dit niet waar je moet zijn. Wanneer je voor de natuur komt of wanneer je graag vist, dan is dit een ideale accommodatie.

Mt. Mesa/Lake Isabella scoort een 4,6 uit 10, op basis van 2 reviews