Hotel Bay View Inn

Kleine hotelsWeer vandaag18°8°
Hotel Bay View Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Bay View Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bay View Inn in het Nederlands

Voor een nachtje als tussenstop

Rene
2-1-2010

Bay View Inn is een standaard motel. Verwacht er dus niet al te veel van. Het ligt wel dicht bij de restaurants aan de baai en er is vlakbij ook een grote supermarkt van Albertson met bijzonder vriendelijke mensen.

Als je in deze buurt ben op zoek naar een plaats om een nachtje te slapen dan is deze plek wel aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bay View Inn in Morro Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bay View Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.