We hebben een aantal aanbieders voor Morro Bay voor je op een rij gezet:

Reviews over Morro Bay

Op doorreis

Richard,
    19-6-2014

Dit hotel voor 1 nacht bezocht en dat wat voor mij dan ook meer dan genoeg. Hotelkamer was verder prima, voldoende parkeergelegenheid, klein ontbijtje in de ochtend bij de prijs inbegrepen en dicht bij de haven. Als je van rust houdt dan is dit een prima plek.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Prima hotel om te overnachten

Ramona,
    12-12-2013

Days Inn is een prima Amerikaans hotel om een nacht te verblijven. Wij hebben er 1 nacht geslapen op onze reis door Californië. Ontbijt stelt niet veel voor, te weinig plek voor het aantal hotelgasten. Service is prima. Internetverbinding is goed te doen. Voldoende parkeermogelijkheden voor de kamers. Gebouwen zijn 2 verdiepingen hoog. In de buurt zijn er voldoende eetgelegenheden. Leuk om in de haven te kijken naar de zeeleeuwen en de zonsondegang.

Gereisd met partner in september 2013

Keurig hotel met mooie ruime kamers

heer van de Schraaf,
    27-7-2013

we zijn hier 2 nachten geweest. Prima, vlak bij de weg en vlak bij het strand en het dorp. Diverse eetgelegenheden dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2013

Super!,

Karin,
    23-9-2012

We hebben twee nachten doorgebracht in de Inn at Morro bay. Prachtige plek met uitzicht op de baai waar de zeehondjes langs zwemmen en de verschillende vogels naar vissen duiken in de zee. De kamers zijn gerenoveerd en zien er prachtig uit. Vriendelijk personeel. Happy hour op het terras. Het hotel ligt in het state park en dicht bij een strand. Wij vonden het een heerlijke plek..

Gereisd met partner in september 2012

Hotel practisch aan de kust

Harry,
    8-6-2012

Het hotel ligt in een klein stadje vlak bij de kust. Het strand heeft een paar leuke winkeltjes, en je kunt er gezellig wandelen. Het hotel heeft niet veel te bieden. Als je op doorreis bent via Highway 1, is dit een goede plek. Ruime parkeerplaats, schone kamers en schone badkamer met bad. Er staan een koelkast, magnetron, koffiezetapparaat, 42" TV en strijkplank met strijkijzer op de kamer.

Gereisd met partner in april 2012
Morro Bay scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews