Hotel Sand Dollar Inn

10 reviews over Hotel Sand Dollar Inn in het Nederlands

Super hotel!

gyatso
6-10-2009

Kamer is vrij recent grondig opgeknapt, helemaal van deze tijd. Kamer met een openhaard (nog nooit ergens gezien). Hotel is op het randje van het centrum, daarom alles goed te belopen. Personeel is heel vriendelijk, gratis internet en het ontbijt goed verzorgt. Hotel is een dikke aanrader.

2008

Kamer met open haard

a.regoort
12-8-2008

Leuk motel, kamer met open haard. Goed adres voor een nachtje, lekker rustig. In mei hadden we de open haard nog nodig ook, erg gezellig. Monterey is een leuke plaats, in het voorjaar langs de hele kuststrook allemaal roze bloemen. Lekker gegeten bij een Italiaans restaurant met uitzicht op zee. (Boven gelegen).

goed eenvoudig hotel familie hotel ontbijt was goed werd teminste wel aandacht aan besteed vreem openhaard in kamer maar blijkt daar nooit zo warm te zijn kilometer verder op groot outlet shopping centre stadje zelf is een beetje slaap stadje niet veel te doen wat betrefd eetgelegen heden e.d

2007

Degelijke motel

claudia en peter
21-9-2007

Degelijke motel. Kamers zijn netjes echter voor amerikaanse begrippen verouderd en niet groot.

Monterey is verder mooi met een must om highway 1 te rijden die zeker de moeite waard is.

Sand Dollar inn stelt niet veel voor

Peter en Claudia
5-7-2007

Sand Dollar inn stelt niet veel voor. Kamers zijn redelijk netjes. Monterey ligt aan de kust wat wel leuk is als je daar de tijd voor hebt.

2006

Het is een motel dat je best gebruikt voor één nacht wanneer je op doorreis bent. Niet voor meerdere dagen, vb.zwembad heel klein. Personeel was helemaal niet vriendelijk.

Prima motel, goede ligging dicht bij doorgaande wegen. Denny's als je straat oversteekt. Ontbijtbuffetje erbij maar steld zoals gewoonlijk niet veel voor. Schone ruime kamers, typisch motel met gebouwen rondom parkeerplaats.

Monterey gaat wel, niet speciaals, redelijk commercieel. Het aquarium is positieve uitschieter. Dit was erg indrukwekkend en goed voor halve dag.

2005

Fijn hotel

Gloria
1-12-2005

Fijn hotel. De meeste kamers hebben een open haard. Ontbijt is inbegrepen. Naast het hotel ligt een Denny's. Het is ongeveer een kwartiertje wandelen naar Fisherman's Wharf.

rustige plek dicht bij het centrum van monterey

walter en monque
    26-11-2005

rustige plek dicht bij het centrum van monterey.

vriendelijke mensen.

makkelijk te vinden.

schoon, netjes

inderdaad een klein zwembad.maar als je daar bent moet je ook niet in het zwembad gaan liggen!!

Rustige accomodatie met iets te klein zwembad. Vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim en netjes. Alleen jammer dat de binnenplaats gelijk de parkeerplaats is, maakt het wat minder gezellig. Als totaal een prima hotel! Centraal gelegen ten opzichte van het centrum van Monterey. Monterey is een erg leuk plaatsje.

We hebben een aantal aanbieders voor Sand Dollar Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sand Dollar Inn in Monterey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sand Dollar Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.