Hotel Monterey Bay Lodge

HotelWeer vandaag19°14°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Monterey Bay Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Monterey Bay Lodge in het Nederlands

mooi hotel met zwembad, goede ligging

mevrouw van de Wetering
5-10-2013

gunstig gelegen, t.o.v. Fisherman's Wharff, mooi zwembad

Niet speciaal, aardige kamer

Barbara
3-7-2011

Na een lange rit lang zoeken naar een betaalbaar hotel met plek. Hier terecht gekomen. Leuke kamer, met open haard, netjes. Kort verbleven, want op doorreis - daarvoor voldeed het. Niet erg bijzonder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monterey Bay Lodge in Monterey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monterey Bay Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monterey Bay Lodge scoort een 7.67 uit 10 op basis van 2 reviews.