Hotel InterContinental The Clement

Hotel InterContinental The Clement
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor InterContinental The Clement voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel InterContinental The Clement in het Nederlands

Super hotel!

Fa. Brilman, 4-8-2010

Tijdens onze rondreis door Californie hebben we hier 1 nacht doorgebracht. Het hotel is erg luxe en ligt op Canery Row. Hier moet je van houden want het is er super toeristsch. Je hebt op je kamer geen last van lawaai van de Row. Super, ruime bedden en prachtig ingericht. Duur maar de prijs wel waard.

Superhotel met perfecte ligging

Christa, 31-1-2010

Nieuw, groot en mooi hotel midden op Cannery Row in het toeristische deel van Monterey. Ligt tussen het aquarium en een Bubba Gump restaurant (lekker!). Via Hotwire gunstig kamertarief, kregen er wel eentje met uitzicht op een blinde muur (van het aquarium) voor. Maar de kamer was geweldig, de bedden ongelooflijk comfortabel, de badkamer een balzaal met een aparte douche. En 's avonds hoorde je de zee ruisen door het open raam. Er is een klein maar leuk zwembad en een goede gym. Bij het vallen van de avonds kun je er verwarmd door open haarden gezellig een wijntje drinken op het terras met uitzicht op zee. Absoluut een tophotel, volgens mij de allerbeste keus als je in Monterey moet zijn!

Prachtig hotel aan de kust

Judith, 25-10-2009

Dit hotel is prachtig!! De kamers zijn schitterend met gashaard, prachtige badkamer (groot met diep ligbad en douchecabine), zeer luxe uitgevoerd. Goede bedden en flatscreen t.v. Badjassen en slippers lagen klaar. Onze kamer had bovendien een klein balkon. Het zwembad is niet groot. Het hotel ligt aan de kust maar je kunt niet naar het water wandelen. Dat kan wel bij Pebble beach en een stuk verderop aan een zandstrandje. Dit hotel ligt naast het Monterey Aquarium (Cannery Row). Het is er wel gezellig maar voldoende voor 1 nacht. Er zijn voldoende winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Vergeet niet de 17 mile drive route langs de kust te rijden. Deze route is prachtig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterContinental The Clement in Monterey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterContinental The Clement zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel InterContinental The Clement scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.