Hotel Best Western Town House Lodge

KinderhotelWeer vandaag26°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Town House Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Town House Lodge in het Nederlands

Prima lodge

Sabine1989, 29-9-2013

Restaurantjes zitten op loopafstand en de medewerkers geven je graag tips waar je uit eten kan gaan. De kamers zijn op zich prima, er is een koelkastje aanwezig. De douche is wat klein en de douchekop hangt vrij laag. Onze brandmelder piepte, wat snel werd opgelost door de medewerkers door de batterij er uit te halen. Het ontbijt is minimaal. Weinig keuze en, zoals de persoon onder mijn beoordeling aangaf, plastic bestek.

prima om alleen te slapen

mars, 16-5-2013

Stelt niet veel voor. Handig om een nacht door te brengen. Gemakkelijk dat er ontbijt bij zit hoewel dit er minimalistisch is en alle van plastic (borden, bestek, bekers etc.) Klein zwembad om af te koelen. IJsmachine om de koelbox te vullen. Het ligt in een vreemde wijk, lijkt op een industriewijk maar er staan ook enkele flats. Op de kamer een magnetron om eventueel een maaltijd op te warmen. Echter de magnetronmaaltijd die wij in de winkel vonden, leek op kattenvoer (op het plaatje zag het er smakelijker uit). In de 'supermarkt' koop je voor $5 een forse koelbox (van piepschuim) en een tree van 35 flesjes water voor weinig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Town House Lodge in Modesto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Town House Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Town House Lodge scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.