Sorteren

Reviews over Milpitas

Goed hotel voor zakenreis

Marc
    16-9-2012

Ruime kamers voorzien van keuken. Alleen jammer dat de koelkast 's nachts een behoorlijk geluid maakt.

Het ontbijt is goed en gevarieerd. Het hotel heeft geen restaurant, maar 's avonds staan er wel hapjes klaar (gratis) erg attent.

Het hotel bevindt zich op een groot terrein met veel winkels en een tiental restaurants. Dit alles op loopafstand

Wish We Could Stay Longer!

Joel
    25-6-2009

Highly recommened and excellent staff. Very clean. Great value. Exceeded my expectaion. Excellent breakfast buffet at Brandon's Restaurant. My only knock is that we could hear whenever the room above flushed or showered.