Hotel Vagabond Inn Merced

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Vagabond Inn Merced voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vagabond Inn Merced in het Nederlands

2008

Dit nooit meer

Vandierendonck J.P
2-10-2008

Wij zouden niemand aanraden om dit hotel te nemen, muffe kamers, zeer onvriendelijk personeel aan de balie en het continentaal ontbijt een verpakte droge koek die op de desk gesmeten werd met de vermelding als het niet genoeg is moet je maar de superette gaan Dus nooit meer, hebben het ook vermeld aan touroperator.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vagabond Inn Merced in Merced, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vagabond Inn Merced zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.