Hotel Super 8 Mariposa, CA

4Onvoldoende

Verenigde Staten van Amerika, California, Mariposa

Op vakantie geweest naar Super 8 Mariposa, CA?

4Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Mariposa, CA voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Super 8 Mariposa, CA

• 7Griet19-11-2011

Gewoon budget motel, verwacht niet meer.

Het motel is basic maar best goed om een nacht te slapen. In het weekend in het hoogseizoen overnacht je beter in Yosemite park zelf, wij stonden een uur in de file om uit het park te raken en nog eens een uur naar Mariposa, langs de Merced River.Je kan wel gemakkelijk naar west- en zuidingang van het park, interessant om de sequoia's te bezoeken.Wel leuk dat toen we zo laat in het hotel aankwamen, het zwembad heel de nacht open was. Het zwembad was niet zo proper. De parking is groot. Het onbijt is gewoon toast in een veel te kleine onbijtzaal, personeel niet vriendelijk. De wifi werkte en we zijn gaan eten in de Burger King vlakbij. Helaas werkte de ijsmachine in het hotel helemaal niet en ook niet op een ander verdiep.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Atie25-08-2010

wicked receptioniste, maar wel grappig...

Gelukkig had ik de verhalen hieronder niet gelezen. Wij hebben het niet zo ervaren, de kamer was redelijk, de badkamer ook en de ijsmachine werkte wel. Wij hadden een kamer 4 hoog. Er was een zwembad, (niet gebruikt) en het complimentary ontbijt stelt niets voor.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 1Familie Kuipers07-10-2007

s Ávonds laat hebben we ingecheckt, de receptie is rommelig en de manager idem wat betreft info over parkeren en kamernummer. We werden toen al wat ongerust en dat bleek niet onterecht: het stinkt in de gangen, op de 3e etage was een keuken onvoorstelbaar vies, het bed was volgens ons niet verschoond, ik zag geen vouwen in de lakens, badkamer vies en een lading stof op de airco. 's Nacht kwam de stank vanaf de gang de kamer binnen en met eau de toilette hebben we het overleefd, maar we voelden ons heel onbehaaglijk. Nooit weer een Super8Motel! Een klacht indienen heeft waarschijnlijk geen zin zoals te lezen is op een site in de USA, het centraal management stuurt de klachten gewoon door naar het betreffende motel.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 1Willem M25-09-2007

Onze slechtste keuze van de trip in 2007. Geen Best Western beschikbaar dus.... Ook wanneer er in dit leuke stadje geen andere kamers beschikbaar zijn kies dan NOOIT voor dit Motel, Wanneer je binnen komt zie je direct de puinhoop in de receptie en de afstandelijke behandeling door de bediening. Vieze gangen, vieze lift, in de kamer vlekken op stoelen, deuren en een smoezelige badkamer, 1 tissue aanwezig. Het beste van dit hotel is de ruime pakeerplaats. IJS machine defect, alternatief een zak ijs in vieze prive koelkast. Bij vertrek, sorry no ICE today. Wij waren te moe na een drukke dag Yosemity en hadden gereserveerd. Ons advies: slaap in je auto en niet in dit krot. We gaan een klacht doorgeven aan het centrale management van SUPER 8.

Gereisd met partner in september 2007

Hotel Super 8 Mariposa, CA info