Hotel Mammoth Mountain Inn

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mammoth Mountain Inn voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Mammoth Mountain Inn

• 10Marina13-06-2016

Briljant fantastisch!

Wat een geweldig hotel! Een hotel uit een Amerikaanse ski-film uit de jaren '90. Allemaal hout, beeldjes van beren en herten, openhaarden, leren banken. Frisse gangen, grote slaapkamers, geweldig groot en zachte bedden met heerlijke donzen dekbedden. Tijdens onze roadtrip ben ik na vele matige hotels geweldig tot rust gekomen in Mammoth Mountain Inn. Jammer genoeg waren we er maar één nacht. Kamer en bed was geweldig, persoon was vriendelijke, sfeer was heerlijk, eten was ontzettend lekker, barman was erg vriendelijk en behulpzaam. Geef maar maar dit Amerika tussen de naaldbomen in de bergen in een blokhut!

• 5Ben02-08-2015

nooit meer in de zomer

Wij waren hier voor 1 nacht op doorreis in de zomer. Waarschijnlijk schenkt men hier meer aandacht aan de wintersporters. We hadden een kamer geboekt met keuken en kregen een gewone slaapkamer met nul extra's. Dus geen koelkast, geen magnetron, geen keuken, alleen bedden. Er kon ook geen andere kamer geregeld worden, maar we kregen wel een klein koelkastje en magnetron geleverd. Bakken konden we op een gas bbq die bij het zwembad stond. Van onze reis door de USA het minste van de ongeveer 12 hotels. Receptie enzo ziet er prachtig uit, maar kamers zijn erg gedateerd. Ook geen airco, alleen en losse blower, die zichzelf achteruit blies, dus niet gebruikt kon worden. Is ook ver buiten het (gezellige) centrum gelegen. Kortom: zoek iets anders

• 7c lindeman21-09-2014

echt wintersporthotel

Hotel ligt prachtig aan piste en skiliften. In de zomer wordt er veel gewandeld en gefietst. Voor rondreis moet je van de route afwijken om naar dit hotel te gaan. Ik zou achteraf voor een andere locatie kiezen.

• 9kwikkie7422-10-2013

Mooi hotel op een fantastische plek

Mooi hotel. Mooi voor de wintermaanden maar zeker leuk om in de zomer te bezoeken. Nette kamers, groot en schoon. Ligging is erg centraal, veel bezienswaardigheden in de nabije omgeving

• 6heer Bruinsma19-07-2013

Skihotel

Aan de dure kant, voor de zomer, skifaciliteiten gebruik je immers niet

• 7Alex21-01-2012

functioneel

Ski-oord hotel – een beetje afgelegen van de wereld. Degelijke maar kleinere kamers met verwarming. Koffieapparaat op kamer. In september was het er 's nachts flink koud. Degelijk restaurant slechts 1 nacht verbleven tijdens rondreis.

Met vrienden

• 8Maarten11-08-2011

Mooie plek in de winter...zomers minder

Dit hotel ligt bovenin Mammoth Lakes, ongeveer 8 km buiten de stad. Zomers kun je hier heerlijk mountainbiken in het gebied waar in de winter geskied wordt. Hotel is echt aan een opknapbeurt toe. Afgelopen jaar zijn de bedden en de TV's vervangen. Badkamers zijn gedateerd net zoals de rest van de kamers. Wel gratis wireless internet en een leuk restaurant aanwezig. In het stadje is het zomers in elk geval gezelliger!

• 9K & R27-10-2010

Mooi hotel aan de piste van Mammoth Lakes

Mooi hotel met veel charme. Direct voor de deur de skilift en piste. Ook in de zomer is er genoeg te doen.

In het restaurantje tegen over het hotel kun je prima eten!

Geweldige omgeving. Wel iets verder gelegen van het centrum.

• 7catharina25-10-2010

Niet voor herhaling vatbaar

Het hotel is hooggelegen ideaal voor de wintersport. We hadden om twee aparte bedden verzocht kregen een tweepersoonsbed. De kamer was erg klein, vlak naast de lift (erg gehorig) en had maar 1 zitplaats. Personeel was correct maar ook niet meer dan dat.

Met vrienden

• 7Henk20-10-2010

hotel redelijk, wandelgebied en mountainbiken

Mammouth Lakes lijkt enigszins op Oostenrijks skidorp. Hotel Mammouth Mountain Inn ligt 5 miles vanaf dorp zelf. Kleine kamer, gratis internet. In hotel klein buitenbad, whirlpool en fitness. Gratis parkeergarage; ontbeit $18, in het dorp zelf is een bakkerij waar men een prima ontbeit met alle soorten broodjes, jus etc kan kopen tegen een redelijke prijs. Restaurant goed met redelijke prijzen. Men mag niet met de auto het park in, er gaat een bus die je voor $7,- midden in het bos afzet. Maintainbikers kunnen hun hart ophalen.

1 tip over Hotel Mammoth Mountain Inn

• c lindeman, 21-09-2014

Het dorp mammoth lake is gezelliger. Dit ligt wat afgelegen.

0 vragen over Hotel Mammoth Mountain Inn

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats