Hotel Vagabond Inn Los Angeles USC

Hotel Vagabond Inn Los Angeles USCsterster

6Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, California, Los Angeles

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Vagabond Inn Los Angeles USC?

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Vagabond Inn Los Angeles USC voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

1 review over Hotel Vagabond Inn Los Angeles USC

• 6Emmy31-08-2008

NIET NAARTOE GAAN!

Bah wat een eng hotel! Overdag gaat het wel, ligt op loopafstand van hollywood boulevard, walk of fame, etc etc maar 's nachts is het er echt niet pluis. Allemaal zwervers en rare figuren houden zich 's nachts op rond het hotel. De kamers zijn ok, net als een standaard motel, verder prima. Maar alle drie de nachten dat wij er hebben geslapen heeft er 's nachts iemand op onze deur staan bonzen. En als je weet hoe dun de muren en de deur zijn... lekker slapen is anders! Na de 2e nacht heb ik het tegen de jongen aan de balie verteld, hij haalde zijn schouders op en deed er niets aan. We kregen geen andere kamer of zo. Het ontbijt stelt niets voor; muffin met koffie. Beter even langs de McDonalds, 5 min loopafstand. Als je nog niet hebt geboekt; boek niet in down town LA, boek niet dit motel! LA zelf vond ik ook tegenvallen, beetje vergane glorie. Alleen de stranden waren erg mooi!

Gereisd met partner in februari 2008

0 tips over Hotel Vagabond Inn Los Angeles USC

0 vragen over Hotel Vagabond Inn Los Angeles USC

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer