Universal Studios Hollywood

8.9Fantastisch

• 10Lotte 04-10-2014

Super dag gehad!

Geweldige dag gehad in de universal studios, waterworld en de studio tour echt gedeelde eerste plaats. Wij waren met twee kinderen 11 en 16, ook deze hebben enorm genoten.

augustus 2014

• 9sandertjuh115-09-2014

Super leuke dag gehad

Universal Studios was echt geweldig. Ik heb nog nooit zo'n bijzonder pretpark gezien.Virtuele achtbanen met de thema's van bijv. The Simpsons of Dispicable Me waren echt super gaaf. Net alsof je echt in een tekenfilm terecht komt. Lijkt levensecht. Daarnaast waren er studiotours waarmee je bijv. een aardbeving of overstroming mee kan maken op een metrostation. Er was een levend spookhuis, gave dinosaurus wildwaterbaan, The Mummy the Ride (achtbaan in het donker met hele mooie effecten).En natuurlijk nog veel meer coole attracties (zoals the Transformers). We hebben ons heel goed vermaakt en het is zeker een aanrader om hier heen te gaan

Een tip hierbij is om front in the line pass van te voren te bestellen. Dit kost iets meer geld, maar dan kun je wel 1x per attractie vooraan in de rij staan. Dan weet je 100% zeker dat je alle attracties kunt zien.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Steffannijmeijer31-08-2014

Geweldig park met top attracties

Alles is even geweldig. Super sfeertje, met mooi opgezette attracties. Eigenlijk is elke attractie op zich een topper en must See! Vooral the Simpsons vonden we geweldig!

Gereisd met partner in september 2013

• 9heer Verstraete27-07-2014

Hollywood Studios

Echt waar voor je geld! Toffe attracties, als je de single person line gebruikt moet je minder aanschuiven!

Gereisd met partner in januari 2014

• 8ton10-11-2013

leuk

Als filmfan moet je dit bezocht hebben. met een karretje langs de studio's of zelf in een stukje film meedoen het kan allemaal.

Gereisd met partner in oktober 1994

• 10NadiAroundTheWorld03-11-2013

Universal Studios Hollywood

Heel leuk! aanrader! Ze raden je een VIP-pas aan, is niet nodig volgens mij!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10R. Nobel28-08-2013

een absolute must

Hartstikke leuk. Vroeg er naar toe. Neem een frontline pas. Kost een paar centen maar scheelt uren.

augustus 2013

• 8info_1609-08-2013

Leuke ervaring

Leuke ervaring, vooral de Studio Tour, wel erg lang voor in de rij gestaan maar zeer zeker de moeite waard. Wel jammer dat het die dag erg druk was maar ik vond het te duur om de fastpass te kopen.

juli 2013

• 7Steve24-05-2013

Typisch Amerikaans pretpark

Groots en Amerikaans; trek er een hele dag voor uit en beleef de wereld van film. Tip is om een front line pass te kopen, deze is wel duurder maar je haalt het eruit doordat je nergens in de rij hoeft te wachten.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Heleen26-11-2012

Erg leuk

Universal Studios is erg leuk voor een dagje. Wij waren er toen het tegen de 40 graden was, we zagen er dus een beetje tegenop. Maar overal in het park stonden nevelaars om af te koelen. Ook in de wachtrijen. Omdat we op een maandag waren hadden we geen lange wachtrijen (langste 15-20 min). De studiotour is zelfs leuker dan verwacht. Best prijzig is het wel allemaal, maar toch leuk om mee te maken.

Gereisd met partner in oktober 2012

10 van de 21 reviews gezien