Hotel The Beverly Hilton

Luxe hotelWeer vandaag24°18°
Hotel The Beverly Hilton
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor The Beverly Hilton voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel The Beverly Hilton in het Nederlands

Chique

Judith
3-12-2015

The Beverly Hilton is prima gelegen in Beverly Hills. Op loop afstand van het winkelgebied, rodeo drive, bedford drive enz. Het is een hotel waar je je portemonnee mag trekken. Dikke auto's staan altijd geparkeerd bij de lobby buiten. Wij hebben hier niet gegeten, om de hoek zit een starbucks. Kamer was prima! Ook de bus kan je om de hoek pakken.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Geweldig hotel

Richard
8-7-2012

Erg mooi Hotel met ruime kamers.Ligt wel beertje buitenaf maar er stoppen meerdere bussen voor de deur dus in 20 min sta je op Santa Monica strand. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Prijs was bij mij erg goed! De bar erg gezellig en met goede cocktails.

Gereisd Met partner in september 2011

Mooi Hotel maar ook erg prijzig!

Chantal Verjans
27-1-2010

De Beverly Hilton is een prachig Hotel. Maar voor die prijs hebben wij al in veel betere Hotels gelogeerd! De kamers zijn mooi en het ontbijt was uitstekend maar daar betaal je dan ook weer voor. Het Hotel ligt op een loopafstand van Rodeo Drive (15 min lopen) Verder is er in de buurt niets te beleven. Naast het Hotel stopt wel de Hop off Hop on Bus en daar hebben wij veel gebruik van gemaakt. Je hebt 3 routes die door heel LA brengt. Het zwembad was prachtig maar als je in LA bent heb je zoveel te doen dat we daar bijna geen gebruik van hebben gemaakt. Helaas hebben wij geen bekenden Filmsterren gezien die toch vaak in het Hotel logeren.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 17 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Hier een aantal nachten geslapen na onz rondreis

Ester
23-1-2006

Hier een aantal nachten geslapen na onz rondreis. Ligging is super centraal en qua service een echte Hilton.

Het hotel op zich is al een bezienswaardigheid, iedere avond zijn er voldoende beroemdheden die in het hotel rondlopen. Tijdens ons verblijf een aantal bekenden gezien. Gewoon in de lobby gan zitten en kijken!!!!

Het ontbijt is heerlijk, maar daar betaal je dan ook wel voor.....

Gereisd Anders in Mon Jan 23 2006 19:24:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenBrunch, Lunch

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Beverly Hilton in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Beverly Hilton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.