Hostel Stay

Hostel
Hostel Stay

We hebben een aantal aanbieders voor Stay voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Stay in het Nederlands

Prima hostel

Inge
29-10-2011

Wij zaten in een 2 persoonskamer met een eigen douche, de douche was erg klein, maar de kamer ziet er erg netjes uit. Gratis ontbijt, mag amper ontbijt worden genoemd, het bestond alleen uit 3 soorten cornflakes. Ligging in downtown, soms niet echt een prettige buurt om 's avonds over straat te gaan. Metro lag om 10-15 minuten lopen. Personeel is behulpzaam en er zijn 5 computers tot je beschikking, wifi werkt alleen in de lobby. Hotel is netjes, maar zou niet teruggaan omdat ik de stad niet leuk vind.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Stay in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Stay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.