Hotel Renaissance Hollywood

Luxe hotelWeer vandaag30°14°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Hollywood voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Renaissance Hollywood in het Nederlands

Anders

Mooi hotel om de hoek van Walk of Fame

Princess1984
2-11-2009

Dit luxe hotel is op loopafstand van de walk of fame en het kodak theater gelegen. Het hotel beschikt over grote kamers (interieur zou wel wat moderner mogen) het ontbijtbuffet is geweldig.

2008

Mooi modern hotel in hartje Hollywood

Kyra
25-8-2008

Mooi modern hotel midden in Hollywood. Helaas in een enigsinds verlopen buurt (veel zwervers). Hollywood is niet meer wat het geweest is. Maar wij waren toch veel op pad dus veel last heb je hier niet van. Ik zou alleen niet graag 's avonds rondom het hotel willen lopen. Aangrenzend een mooi modern winkelcentrum.

2007

Metrostation om de hoek

Joyce
1-5-2007

Metrostation om de hoek. Een kaartje naar Universal Studio's kost maar 1 dollar 50. Je moet dit maar weten want hier wordt door Universal Studio's helemaal geen ruchtbaarheid aan gegeven, waarschijnlijk omdat ze 10 dollar vragen voor de auto te parkeren op hun parkeerplaats. De metro stopt aan het begin van het park onderaan de berg; je wordt met een busje naar de ingang van het park gebracht. Parkeren bij het hotel doe je in de algemene parkeergarage van het aan het hotel aangrezende winkelcentrum (waar ook het Kodak-theater in zit). Tip voor Universal Studio's: pak in de folderbak in de lobby de folder en zo krijg je 16 dollar entreekorting. Alle bezienswaardigheden van Hollywood op loopafstand van hotel.

2005

Erg leuk hotel zowel voor zaken als privé

Erik & Sandya de Ruijter
20-9-2005

Erg leuk hotel zowel voor zaken als privé. Op 15 metrominuten van stadscentrum en in hart van Hollywood, met o.a. theaters en walk of fame vlakbij. Ruime kamers met veel moderne kunst, veelal uitzicht op theaters of op 'het' Hollywood-bord. Ruime restaurants, maar daarover geen oordeel omdat we steeds op congres gegeten hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Hollywood in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Hollywood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.