8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hyatt Regency Century Plaza voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hyatt Regency Century Plaza in het Nederlands

Heerlijk luxe

CLN
15-1-2011

Dit hotel is duur, maar dat weet je van te voren. Het is vanwege het hoge bedrag ook erg mooi, luxe en ruim. De service is uitstekend en het hotel ligt vlak bij Beverly Hills en Hollywood.

Ook is er een groot (en wederom vrij prijzig) winkelcentrum op 5 minuten loopafstand, met daarin een bioscoop. Heerlijk restaurant en uitstekende roomservices. Kamers zijn mooi en ruim.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

goed hotel in West Hollywood

Ils Willekens
22-7-2008

hotel is heel goed gelegen in West Hollywood naby Beverly Hills in een nette buurt - tussen enkele towers maar met mooie tuin en buitenzwembad. Kamers zijn zeer net en ruim. Zalige bedden. Mooi en gezellig terras aan X-bar.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal kamers> 700

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Regency Century Plaza in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Regency Century Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.