Hotel Erwin

3 reviews over Hotel Erwin in het Nederlands

Beach hotel

Rocus
4-10-2013

Ivm doorreis 1 nacht verbleven in dit hotel. Leuk en gezellig. Genoeg vertier in de omgeving. Zoals in alle hotels is nuttigen uit de koelkast duur.

Op het dak een bar met geweldig uitzicht.

Parkeren voor de deur waarna je auto geparkeerd wordt elders door de hotelboy.

Prima hotel op toplocatie

Paul Ceelaert
16-8-2011

Juli 2011 2 nachten gelogeerd in Erwin Hotel Venice Beach. Perfecte locatie. 1 minuut van muscle beach. Veel te zien op het strand. Redelijk veilig. Je kunt 's avonds gewoon naar het strand en terug. Kamers beetje hip aangekleed maar netjes. 's Morgens vroeg duurt het wat langer voordat dit deel van LA echt wakker wordt.

apart en kleinschalig hotel

de Jong
23-4-2011

Ligt in venice beach, trendy en weer in opkomst. design achtig hotteltje met prachtig uitzicht, mooie kamers en een rooftop terras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erwin in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erwin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.