Kleine hotelsWeer vandaag26°20°
Hotel Days Inn Los Angeles LAX Airport, CA

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Los Angeles LAX Airport, CA voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Days Inn Los Angeles LAX Airport, CA in het Nederlands

goede uitvalbasis luchthaven

annemarie
19-3-2010

na de rondreis laatste hotel voor vertrek naar nederland. goede service,lekker eten

Gereisd Met vrienden in januari 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Los Angeles LAX Airport, CA in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Los Angeles LAX Airport, CA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.