Hotel Days Inn Hollywood Walk of Fame / Universal Studio

Hotel Days Inn Hollywood Walk of Fame / Universal Studio

6.4Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, California, Los Angeles

Op vakantie geweest naar Days Inn Hollywood Walk of Fame / Universal Studio?

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Hollywood Walk of Fame / Universal Studio voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Days Inn Hollywood Walk of Fame / Universal Studio

• 7Marloes27-08-2011

Hollywood centraal

Super gelegen drie minuten lopen van het Chinese theatre. Eigen parkeergarage, heel veel eetgelegenheden in de buurt, vlakbij Beverly Bills en THE groove. Het zwembad was keurig schoon en er waren lig effen genoeg. Kamers erg klein voor Amerikaanse begrippen maar wat wil je midden in Hollywood. Ontbijt net zo saai als in andere ketens, wel altijd vers fruit. Zou weer gaan, gewoon heel handig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 3Mieke Dijkers12-09-2010

slecht hotel met goede ligging

Deze D I heeft een prima ligging, je kunt lopend naar de Walk of fame (en alle touristische dingen op Hollywood Boulevard). De kamers zijn oud, de vloer was erg ongelijk en zakte zelfs hier en daar weg. Het bed was prima, het was er ook redelijk schoon. Het karige ontbijt was te verkrijgen net achter de incheckbalie. Het is een ruimte met 2 tafels en een barretje, dus het is er al gauw vol. Het personeel van het in en uit checken doen dit er bij. Het zwembad is een lachtertje, er dreven grote palmbladen in het zwembad toen wij er waren en rondom stonden 4 of 5 stoelen en 2 kapotte ligbeden.... Ze hebben wel geprobeerd om er iets van te maken door de buitenkant te voorzien van hollywood "plaatjes" maar ze hadden beter de aandacht aan andere dingen kunnen geven. Wij hebben hier 3 nachten gezeten en verschillende personeelsleden gezien maar allemaal even onvriendelijk en ongeintereseerd! Aan de overkant zitten een paar winkels en ook een Starbucks. 's Avonds redelijk veilig gevoeld.

Gereisd met partner in april 2010

• 7paul14-11-2009

Ligging is het grote pluspunt

Het motel ligt aan Sunset Boulevard 2 blocks van Grauman's Chinese Theater en de Walk of Fame. Groot minpunt is dat de enige plek waar gerookt mag worden bij het zwembad is. Als je een kamer aan het zwembad hebt (en dat zijn ze bijna allemaal) komen alle rokers 's nachts nog even gezellig met elkaar keuvelen onder je raam. Verder is het er goed toeven.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 7linda31-07-2009

Leuk hotel nabij een aantal bezienswaardigheden

Het hotel ziet er leuk uit, wij hadden een ruime kamer. de prijs kwaliteit is prima, je betaald niet veel voor de kamers dus je moet geen luxe verwachten. Ontbijt is erg summier in de omgeving is er wel zat te vinden. de liggen bezienswaardigheden op rij afstand.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Hilde04-07-2009

Goed net hotel redelijk centraal gelegen

Wij hebben 1 nacht in dit hotel overnacht. Het hotel is gezellig aangekleed in Hollywood stijl, met name het zwembad zit er erg leuk uit. De kamer ziet er netjes uit en voorziet in alles wat je nodig hebt. Met de metro ben je met een 15 minuten in Universal City en het centrum van Hollywood.

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Days Inn Hollywood Walk of Fame / Universal Studio info