7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza International Airport voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Crowne Plaza International Airport in het Nederlands

Prima om tot rust te komen na een lange vlucht

veld.can
30-7-2016

Fijn groot en schoon hotel. Snelle check-inn. Shuttlebus airport. Verzorgde badkamer. Enkele slijtage plekken op meubilair. Geen koelkast, geen safe. Hoewel vlak bij vliegveld hier geen last van gehad. ijsmachine op gang. Koffiezet mogelijkheid op de ruime kamer evenals strijkbout/plank en flat-screen TV. Gratis Wifi. Goed hotel om na een lange vlucht de eerste nacht door te brengen. Genoeg stopcontacten om telefoon, pc e.d. op te laden. Prima bedden en kussens. Meeste reizigers zijn er 1 nacht om daarna door te reizen, zo ook wij. Restaurants in de buurt. (Burger King, Denny’s, Carls jr. e.d.) Eten in hotel ook goed.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg afgelegen

Bastiaan
19-6-2016

Niet een aanrader voor lang verblijf. Maar gelukkig is er een bushalte letterlijk naast het hotel (lijn 3) die je naar Santa Monica Pier brengt, waar ook een winkelcentrum en winkel straat is.

Gereisd Met partner in mei 2016

Heerlijk na een lange vliegreis!

Denise
10-5-2016

Dit hotel was heerlijk na een lange vliegreis, centraal gelegen vlakbij airport. Hier 1 nacht verbleven, de volgende ochtend een camper opgehaald om rond te gaan reizen hiermee voor 3 weken.

Gereisd Anders in april 2016

Goed hotel, dichtbij vliegveld

Mieke Slagter
27-10-2014

We bleven hier 2 nachten gedurende onze rondreis. De ligging bij het vliegveld kan erg handig zijn. Het is echter de ver weg van de stad om daar ook wat van te kunnen zien. Geen last gehad van overvliegende vliegtuigen! De kamers waren zeer ruim en goed voorzien. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Het eten is zeer goed! Zelfs toen een bus vol ongeduldige mensen kwamen, bleef het personeel vriendelijk.

Gereisd Anders in oktober 2014

Top!

Mariska
29-9-2014

Dit hotel is prima te doen. Zeker als je de volgende dag naar het vliegveld moet! Het ligt vlakbij de inleverpunten van de huurauto's. De stad is ook prima aan te rijden vanaf dit hotel. Wij hebben een prettig verblijf gehad.

Gereisd Met partner in september 2014

Prima plek dichtbij de luchthaven

Kirsten
22-7-2014

Zeer aardig personeel. Pinautomaat aanwezig. Goeie sushi bar in het hotel. Ontbijt super. Kamers mooi!

Gereisd Zakelijk in april 2014

Prima hotel na lange vliegreis.

ah_de_meer
15-6-2014

Groot hotel van 16 verdiepingen vlakbij de terminal van LAX. Ruime kamers met goede, grote bedden met veel kussens, grote t.v., koffiezetapparaat, geen kluisje. Compleet ingerichte badkamer met ligbad, veel handdoeken. Het hotel heeft een snackbar met eenvoudige maaltijden en een bediend restaurant. Klein zwembad op de 2e etage met wat ligstoelen en op de 3e etage een fitnessruimte met veel cardio-apparatuur, dumbells en wat toestellen voor krachttraining. De omgeving is saai; er zijn wat restaurantjes en vestigingen van fast-food ketens. Schuin achter het hotel is een Burger King. Prima hotel voor 1 of 2 nachten na een lange vliegreis en om te wennen aan het tijdverschil van 9 uur. Er is een busverbinding met diverse stranden en het centrum van Los Angeles.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek na lange vlucht

Jörgen
18-9-2013

Na een lange vlucht is dit een verademing! Heerlijk hotel met super kamers. Vriendelijk personeel. Jammer is wel dat je moet betalen om je auto te parkeren.

Gereisd Met partner in Sun Sep 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideale locatie voor een doorreis.

Kees
2-1-2013

Voor ons was dit een ideaal gelegen hotel, op loopafstand van het vliegveld en dus prima geschikt om de volgende onze rondreis te beginnen.

Gereisd Met partner in september 2012

valt tegen

Gigi
10-9-2012

Ligging hotel is perfect (dichtbij uitvalswegen, centraal), maar daar blijft het ook bij. Bij aankomst werd aangegeven dat we maar geboekt hadden voor één nacht, terwijl we een bevestiging/voucher bij ons hadden voor 7 nachten. Hier werd niets mee gedaan, zou niet voldoende zijn. Middernacht nog contact opgenomen met reisbureau in Nederland, volgens hen klopte de boeking van 7 nachten wel en lag het aan het hotel en inderdaad, de volgende dag was het ineens wel goed... Service laat dus zwaar te wensen over. Ipv een kingsize bed twee aparte bedden in kamer, kamer kon schoner. Daarnaast waren de ramen van onze kamer steeds open toen we 's avonds terug kwamen (waarschijnlijk vonden ze de tips niet hoog genoeg??). Nooit meer dit hotel dus.

Gereisd Met partner in januari 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza International Airport in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza International Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.