Hotel Best Western Redondo Beach Inn ***

Hotel Best Western Redondo Beach Inn ***

Hotel Best Western Redondo Beach Inn
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Redondo Beach Inn voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Best Western Redondo Beach Inn in het Nederlands

gewoon geen ander hotel boekken

A. Janssen, 7-3-2013

Waren hier 2 nachten op de heen reis van onze trip en de laatste nacht, in de spits ligt wel een uurje rijden van de luchthaven, heb je geluk dan maar een half uur.Hebben verschillende hotels gehad, zelfs het hilton in Las Vegas, kon er niet tegen tippen.

Lag in een nette buurt, met restaurantjes en al wat je verder nog nodig mocht hebben.

Zeer vriendelijk personeel, het ontbijt was ook goed, wel plastick wegwerp servies.

Ideale Ligging

Rolf, 19-7-2012

Ideaal om je rondreis te beginnen ofte eindigen. Het is 1 rechte weg naar het vliegveld wel ongeveer 15km maar dan heb je geen last van overvliegende vliegtuigen. De wijk redondo is een leuke moderne wijk met een leuke pier. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen.

De kamer was goed mooi groot met balkon. Enig minpuntje is dat de ontbijtzaal iets te klein is voor het hotel.

goed gelegen hotel

Ingrid en Ben, 20-6-2011

We hadden dit hotel als begin van onze rondreis geboekt.

Hotel ligt goed (kort bij strand).

Service op zij n Amerikaans.

Verder niets bijzonders

Handig gelegen bij vliegveld en strand

roosfam, 13-5-2011

Dit is een prima verzorgd hotel in de buitenwijk van LA.

Op slechts 17 km zw vanhet vliegveld en op 500 meter van het strand. Ideaal om je rondreis door Californie te starten of te eindigen.

Redondo is een sjieke buitenwijk waar je leuk kunt winkelen en eten. op het strand zijn veel joggers en surfers te vinden!!

gaaf hotel

Wilco van der Hee, 10-8-2009

top lokatie goede uitvals basis lekker voor doorreizigers

leuk gezellig hotel

gerritsen, 27-10-2008

Gewoon een leuk net hotel goed verzorgt en vriendelijk personeel en het hotel lag op een goede plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Redondo Beach Inn in Los Angeles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Redondo Beach Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Redondo Beach Inn scoort een 8.43 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: