Hotel Coast Long Beach

Laatste review

Prettige ligging in druk LA

Ruud Buurma,
6-8-2008

Ligging aan de havenmond. Vlakbij het museumschip Queen Mary (moet je zien). Wel redelijk ver van LA centrum maar als je dat kunt vermijden mis je ook niets. Meest onaangename stad in Californie. Kamers prima en ruim. Zorg wel dat je "zeezicht"hebt. Andere zijden liggen aan de lawaaiige toerit naar de haven (hele nacht vrachtverkeer). Eten in restaurant prima, terras met prachtig uitzicht op de skyline van Long Beach.

Hebt absoluut auto nodig om omgeving te bezoeken. Universal, Hollywood e.d. liggen wat ongelukkig aan de andere kant van LA. In de spits al gauw een uur rijden. Tip Queen Mary kost entree om het te bezichtigen maar als je ('s avonds) tegen de portier zegt dat je een kijkje wilt nemen in het cafe/restaurant mag je zo doorlopen en kun je het hele schip aflopen.

Kenmerken

6-8-2008

geen strand

Nancy
2-7-2008

Een prima hotel, alleen de 10 euro parkeergeld voor gasten vind ik op die prijs erg vreemd, zeker omdat kort parkeren voor niet gasten gratis is. Geen kluisjes in de kamer aanwezig! Super dat er handdoeken beschikbaar zijn bij het zwembad. Eten is goed in het hotel. Inderdaad ondanks de naam, geen strand aan deze kant van het water.

2006

Prima hotel maar ligging in het havengebied is niet zo ideaal. Het stinkt er af en toe. Kamers, restaurant, zwembad met gratis ligbedden fantastisch. Ondanks de naam Long Beach is er geen strand te bekennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Coast Long Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coast Long Beach in Long Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coast Long Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.