Hotel Best Western Golden Sails

Hotel Best Western Golden Sails
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Golden Sails voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Golden Sails in het Nederlands

Top locatie aan leuk haventje.. prima afstand tot strand en net buiten de echte drukte van LA.. super vriendelijke staf en goed restaurant tegen normale prijzen ...

Absoluut de moeite waard

René
1-10-2011

Een bloemenzee bij aankomst op het parkeerterrein. Een snelle en duidelijke incheck, vriendelijk. De kamer op de begane grond is snel geholpen en grenst aan de grote binnentuin met een prieel en een zwembad. Een ruime kamer, weliswaar wat gedateerd, maar verder van alle gemakken voorzien tot en met een jacuzzi toe. Magnetron, koelkast, een wat oudere TV. De bediening van bad en douche blijken niet goed te werken maar met wat inventiviteit komt alles goed. Het ontbijt is bij de prijs inbegrepen en is uitzonderlijk ruim en goed, inclusief de bijbehorende bediening! Met uitzicht op de jachthaven is het helemaal af.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Golden Sails in Long Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Golden Sails zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Golden Sails scoort een 8.17 uit 10 op basis van 2 reviews.