Lodge Lake View

7 reviews over Lodge Lake View in het Nederlands

Goed overnachtingshotel

Rinus
26-9-2015

Lake View Lodge is een motel langs de enige (hoofd)straat in Lee Vining, het is een goed overnachtingshotel, maar ook niet meer dan dat, het hotel word omgeven door een aardige tuin waarin enkele cottages staan waarin men ook kan overnachten. Onze kamer was ruim, schoon en van alles voorzien. De ontbijtruimte is erg klein en het ontbijt, als dat al bij de prijs zit inbegrepen, stelt niets voor. Voor het ontbijt kan men beter naar een restaurant gaan op 100 mtr. afstand van het hotel waar men uitstekende maaltijden serveert. Het hotel heeft ook geen restaurant waar men kan dineren, maar daarvan zijn er in het dorp wel enkele te vinden

Gereisd Met vrienden in september 2015

Mooie ligging maar erg duur

mburmann66
9-10-2010

Wij hadden van te voren geen accomodatie in Lee Vining geregeld. Na een lange dag in Yosemite is dit het eerste dorp wat je tegen komt na de Tioga Pass te zijn overgestoken (ongeveer 20 minuten rijden). Wij waren niet de enige die op zoek waren naar accomodatie. Onze tip: reserveer van te voren. De lodge schijnt ook cottages te hebben maar wij kregen een (veel te dure) kamer aangeboden in het "hoofdgebouw". De kamer zelf was wel groot met 2 queenbedden, met zoals de naam zegt, heel in de verte, lake view. Bij de dure kamer prijs van 144 dollar voor 1 nacht was geen ontbijt inbegrepen. Vlak naast het hotel zit echter een klein supermarktje waar je brood, beleg en koffie kunt krijgen. Het dorpje zelf stelt weining voor, er zijn een aantal restaurants. Aanrader is Bodie Mike's Barbeque, heerlijke hamburgers!!! Spookstadje Bodie is op anderhalf uur rijden. Of korter via een zeer slechte onverharde weg. De tufa's van Mono Lake zijn op een half uurtje rijden.

Gereisd Met partner in september 2010

Heel leuk huisje op prima locatie

Corina
17-8-2010

Wij hadden een cozy cabin gehuurd bij Lake View Lodge. Heel leuk nieuw huisje, sfeervol ingericht. Het huisje had een eigen keuken en badkamer. Alles was zeer schoon. Ook een eigen veranda met zitje. Dorpje stelt niet veel voor, maar wel een prima uitvalsbasis om verschillende parken te bezoeken (Yosemite, Bodie, Mono Lake en Death Valley). Op het terrein is een coffeehouse met heerlijke Blueberry muffins! Advies: huur een cabin ipv een hotelkamer bij Lake View Lodge!

Gereisd Met partner in juli 2010

Leuk huisje

silvain-micky
26-3-2010

We hadden een vrij ruim huisje met twee slaapkamers. de inrichting was wat gedateerd, maar dat had ook wel z'n charme en er was weer wel een grote flatscreen met 100 zenders aanwezig

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Goed hotel voor een nacht

Marc
28-9-2009

Wij hebben een nacht in dit hotel doorgebracht. Dat is heel goed te doen, de kamer was netjes. Internet is inderdaad erg traag.

Gereisd Met partner in Mon Sep 28 2009 14:16:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een lachertje!!!

Menno en Angela
17-4-2009

Als eerst even de opmerking dat wij in een van de bijbehorende cottages zaten. Wij zijn hier in 2008 geweest. De ligging is prima, vooral als je de Tioga Pass naar Yosemite wilt gaan rijden. Maar die cottages!! Op de site werden ze cozy cottages genoemd. Er stond geen foto van ons type, maar alleen een plattegrond. Nou, wij weten waarom!! Het was een verotte, half uit elkaar gevallen stacaravan! Ik kreeg al jeuk als ik alleen al naar de bank keek! Echt 10x niets. Gelukkig hoefden we er alleen maar te slapen. Achteraf hebben we ons rot gelachen, maar t was echt te erg voor woorden.

Gereisd Met partner in april 2009

2008

Goed motel op steenworp afstand van Mono Lake en de tot de

B. Nagel
9-4-2008

Goed motel op steenworp afstand van Mono Lake en de toegang tot de Tioga Pass. De kamers zijn ruim en schoon, en de queensize bedden heerlijk comfortabel. Op de kamer is een koelkast en koffiezetapparaat aanwezig. Het motel heeft een mooie tuin met diverse zitjes. Er is een coffee house op het terrein waar je 's morgens kunt ontbijten (niet inbegrepen). De auto kun je gratis parkeren op het parkeerterrein voor de deur van de kamer. Gratis wireless internet (trage verbinding).

Gereisd Met oudere kinderen in april 2008

Lodge info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Lake View in Lee Vining, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Lake View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.