Reviews over Lee Vining

Goed overnachtingshotel

Rinus,
    26-9-2015

Lake View Lodge is een motel langs de enige (hoofd)straat in Lee Vining, het is een goed overnachtingshotel, maar ook niet meer dan dat, het hotel word omgeven door een aardige tuin waarin enkele cottages staan waarin men ook kan overnachten.

Onze kamer was ruim, schoon en van alles voorzien.

De ontbijtruimte is erg klein en het ontbijt, als dat al bij de prijs zit inbegrepen, stelt niets voor.

Voor het ontbijt kan men beter naar een restaurant gaan op 100 mtr. afstand van het hotel waar men uitstekende maaltijden serveert.

Het hotel heeft ook geen restaurant waar men kan dineren, maar daarvan zijn er in het dorp wel enkele te vinden

Goede camping

Trudy Groenheyde,
    12-8-2015

Nette camping vlakbij mono Lake en voor de Tiogapass. Rustig gelegen. Geen last van de weg. Mono lake is heel mooi bij zonsondergang,zorg dat je er niet te laat bent.

Zeer nette camping

Daan,
    21-8-2013

Zeer mooie en nette camping. Voorzien van het nodige groen en goed onderhouden. Sanitair is zeer netjes, nadeel is dat er slechts 3 heren en 3 dames douches zijn voor de gehele camping. Hier moet je dus op tijd bij zijn. Camping ligt nog wel op een redelijke afstand van het Mono Lake, je loopt er niet zo even naartoe. Camping ligt aan de rand van het kleine Lee Vining, leuk dorpje om eens doorheen te lopen.

Heel vriendelijke uitbaatster

KingKong65,
    6-6-2011

Pluspunten: heel ruime kamer met kitchenette, parking voor de deur, wegens slecht weer hebben we het wintertarief gekregen.

Minpunten: gehorige kamer, traag internet..

Als besluit een goed motel, doch meer geschikt voor buiten het hoofdseizoen wegens de gehorige kamers, of oordopjes meenemen.

Gunstig gelegen doortrekmotel

Joke,
    12-1-2011

Murphy's is vaak volgeboekt, dat komt door de ligging, dichtbij de ingang van Sequoia NP en het prachtige Mono Lake. De kamer was ruim, met een leuke doorkijk naar wastafel etc. Badkamer is hard aan renovatie toe. Buiten is een algemeen terrasje, daar kun je wat praten et andere gasten, leuk idee, dat vonden we nergens bij andere motels en hotels. Het plaatsje Lee Vining stelt niets voor maar er zijn wel wat restaurants, ook voor een heerlijk ontbijt.Tijdig boeken dit motel!

Lee Vining scoort een 6 uit 10, op basis van 3 reviews