We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Hills voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Hills voor je op een rij gezet:

Reviews over Laguna Hills

Prima Hotel, echte aanrader!

R. Scheenjes,
    8-11-2010

Dit hotel,dat in de heuvels ligt van Laguna (Woods,Hill's en Beach) zegt van zichzelf dat ze een Europees Stijl hotel zijn. Dan bedoelen ze we Oud Europees, want de inrichting doet een beetje belegen aan. Ze zijn super vriendelijk. Schone goed ingerichte kamers met en zitbank en een mini keukentje. Er is een prima "gratis" ontbijt. Ook internet, de krant en de koffie zijn gratis en 's middags is er ook nog een gezellig uurtje met gratis softdrinks. Ze doen er alles aan hun klanten naar het zin te maken. En dan is ook de prijs nog goed. Zeker voor wat ze bieden. Het is een ketenhotel van een persoonlijk betrokken familie met meerdere hotels in zuid California. We hebben nu voor december 2010 in Anaheim geboekt.

Gereisd met partner in april 2010