Vakantie in Laguna Beach

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Laguna Beach

Reviews over Laguna Beach

• 10Sevgi17-06-2017

Fantastiche omgeving

Hotel is erg mooi. Alles naar wens gehad. We gaan zeker nog terug. Kamers zijn erg mooi en schoon. Bedining was goed, GAst vrouw en de Receptie is erg goed

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Anita Hellemons23-03-2011

heerlijke plek!

luieren, mensen kijken, kunst kijken, goed eten, gezond eten! bewuste mensen en vriendelijkheid. mooie stranden waar je heerlijk kunt wandelen.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2011

• 10D. de Ruiter05-02-2009

Geweldig

Wij zijn een maand in de states geweest. O.a. naar San Diego, LA, Las Vegas.. Nadat we het drukke Hollywood in LA bezocht hadden zijn we gaan uitpuffen op Laguna Beach. Het America's Best Inn hotel in Laguna is echt een aanrader. Het is wel een middenklasse hotel, maar de service was bij ons perfect. Onze kamer was nog niet klaar, maar ten compensatie kregen we een betere kamer met uitzicht op de oceaan. Je steekt de straat over, nog een straatje naar beneden lopen en je bent op het strandje Crescent Bay. Geweldig mooi! Ook bij ons kwamen er dolfijnen vlak langs de kust zwemmen, erg mooi om te zien. Ook het centrum is erg gezellig, leuke eettentjes, erg aardige mensen en vooral veel luxe. Wij gaan hier zeker nog terug en maken er misschien dan wel onze thuisbasis van, om vanuit daar naar andere steden te gaan. Maar eerst vertrekken wij in september naar Bali!

• 7Cultuur

Gereisd in februari 2009

• 9Geert de Vries24-11-2007

leuk rijk plaatsje. Combinatie van Surf en rijke Amerikanen. Veel 2e huis mensen...vrouwen in Mercedessen of Europese SUV's....veel restaurants...sommige met de nodige pretenties...al met al nooit gezellig Mediterraans maar knusser dan menig Amerikaans stranddorp. Veel kunstzaakjes en surfshops...een aanrader om als startpunt te dienen voor een bezoek aan LA/Disneyland/San Diego.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd in november 2007

• 10Danny04-01-2006

laguna beach is echt tegek, zoek je een vakantie waar je lekker niks kunt doen en lekker op het strand wilt liggen en genieten van lekker eten en mooie winkels dan is dit niet te missen. laguna beach heeft niet echt veel cultuur maar het is er echt heeel rijk. je komt echt in het paradijs van california. de stranden zij ook mooi met mooie rotsen bij sommige stranden, het uitzicht is prachtig met mooie zons ondergangen over het uitgaans leven: het is geen amsterdam maar je kan je er goed vermaken. verder is het niet echt ver van de parken en hollywood, ook al lijkt het of je in hollywood zit. de huizen zijn allemaal mooi op te zien.

een echte aanrader dus.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in januari 2006

• 8Li .b09-08-2005

ik ga elk jaar op vakantie in laguna beach het is erg mooi daar ik heb daar ook een vakantie huisje gekocht de omgeving is zo mooi als ik je uit wilt gaan kan je beter naar L.A gaan ik vind de mensen daar wel erg vriendelijk ik raad het je zeker aan

Gereisd in augustus 2005

• 9Dorien20-06-2005

Ik ben hier een middag geweest: dat was te kort. Ik vond het heel erg mooi. Een stukje carribean in de states. Lekker relaxen aan het strand en leuke terrasjes. Zeker de moeite waard om even te stoppen als je op rondreis bent!

Gereisd in juni 2005

• 7hendri21-05-2005

niet echt positief, de algemene indruk was goed, maar het gaat een beetje erg vervelen. Ik had goeie verhalen gehoord over het uitgaanslevn, maar dat viel ook sterk tegen, dan kun je net ze goed in nederland naar een discotheek gaan. Stranden waren wel mooi, alleen het was allemaal het zelfde, niet een beetje afwisseling. De cultuur viel ook tegen, de mensen zijn totaal iet hartelijk, en ik ben ook nog beroofd door de vele criminel jongeren die er lopen.

• 5Cultuur
    • 4Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd in mei 2005

• 9Wim De Maertelaere20-12-2004

Ik kom daar minstens eenmaal per jaar - ons hoofkwartier is in het nabij gelegen Irvine - vandaar. Laguna Beach is een leuk stadje, vooral gericht op kunst en zeeeeeer rijke mensen (nogal wat beroemdheden wonen in de heuvels rond Laguna ...). Niet te missen is een diner in Las Brisas (Mexicaans Restaurant) met een fantastische view over de baai.

Gereisd in december 2004

• 8tina11-02-2004

Over uitgaan kan ik niet veel zeggen omdat ik hier niet op heb gelet, maar de natuur is prachtig!. Toen wij aan het strand lagen zwommen er dolfijnen voor de kust, wel een halfuur lang. Het was prachtig om te zien. Het kleine strand heeft een leuk basketbal veld, het is echt California zoals je het van de tv kent. Palmen, surfboys, leuke terasjes, grappige winkeltjes, dolfijnen wat wil je nog meer!

• 6Cultuur

Gereisd in februari 2004