We hebben een aantal aanbieders voor June Lake voor je op een rij gezet:

Reviews over June Lake

Leuke Cabin in het bos!

AngieV,
    20-1-2014

We verbleven in hut nr. 12 met een gedeeltelijk uitzicht op de berg en je kon de rivier onder je horen stromen.

De cabine is volledig uitgerust, interieur is een beetje gedateerd, maar zeer schoon en mooie dikke handdoeken.

De comfortabele bed staat in de woonkamer/keuken en het geluid van de koelkast maakte ons een paar keer per nacht wakker, maar het bed slaapt zeer goed.

Het balkon met een tafel & stoelen, BBQ en uitzicht op de bergen gebruikten we niet omdat we er in oktober zaten, maar ziet er erg leuk uit.

We verbleven hier slechts voor een nacht, maar als we in dit gebied terugkomen zullen we zeker graag weer terugkomen.

Gereisd met partner in oktober 2012

gezellige cottages in een prachtige omgeving

dordtboy,
    12-2-2011

gezellige cottages in een mooie omgeving met aardige eigenaars.

Alle huisjes hebben hun eigen indeling er zijn in de omgeving enkele winkels voor de boodschappen (verwacht hier niet veel van)

In de omgeving kan je goed skieen, vissen etc.

er zij ook enkele leuke plaatsen om te eten.

Let op: als koppel moet je wel getrouwd zijn om een cottage te kunnen boeken.

Gereisd met vrienden in januari 2011
June Lake scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews