Reviews over Jamestown

Prima hotel,gratis internet in de lobby

Julia,
    15-8-2007

Prima hotel,gratis internet in de lobby. Continentaal ontbijt wat uitgebreid was voor Amerikaanse begrippen, prima kamers en een leuk zwembad. Hotel ligt in een stadje met voldoende voorzieningen (bank, restaurantjes, supermarkt) maar wel een stuk rijden vanaf het Yosemite (ongeveer 30 minuten rijden tot je echt in het park bent).

Dit hotel midden in de wildernis van het Yosimite National

Martijn,
    4-7-2007

Dit hotel midden in de wildernis van het Yosimite National Park kan niet beter liggen (je komt er ten slotte voor de schoonheid van moeder natuur).

Na een lange dag te hebben doorgebracht in dit geweldige national park hebben wij de dag afgesloten in dit hotel. Bij aankomst werden we uiterst vriendelijk geholpen en er werd zelfs nog wat soep en brood op de kamer geserveerd (eigenlijk was de keuken al gesloten). Verwacht geen luxe op de kamer maar slechts een bed waar je na een lange dag heerlijk op kunt slapen. De kamers zijn zeer simpel maar schoon. Er zijn twee varienten, de goedkope (zonder sanitair op de kamer maar gemeenschappelijk op de overloop) of de duurdere met sanitair op de kamer.

Dit hotel heeft geen luxe te bieden maar de lokatie kan niet beter!

Jamestown scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews