Hotel Econo Lodge Inglewood

Kleine hotelsWeer vandaag25°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Econo Lodge Inglewood voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Econo Lodge Inglewood in het Nederlands

2008

Good value, wierd manager.

Willem
19-10-2008

Manager gets hardly out of his aquarium. You have to find out things yourself. Don't hazitate to ask. You'll get used to the sound of landing planes soon enough, little noise inside the room. Probably no planes between 00:00 and 04:00 h. Get a good map of the city + area.

Gereisd Met partner in oktober 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Econo Lodge Inglewood in Inglewood (bij Los Angeles), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Econo Lodge Inglewood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.