vakanties Inglewood (bij Los Angeles)

Reviews over Inglewood (bij Los Angeles)

geweldig goed hotel

heer van den Heuvel,
    8-6-2014

schoon en veel personeel voor onderhoud en verzorging

goed hotel voor eerste of laatste nacht

vanessa,
    6-9-2013

goed hotel als je bv aankomt of weggaat uit los angeles. Hotel ligt op loopafstand van Alamo wat handig is als je de auto wilt ophalen of terugbrengen. mooie kamers, vooral die aan het zwembad en heel uitgebreid ontbijt. zeker een aanrader.

Prima hotel

Signique,
    20-8-2013

De ligging van de Comfort Inn and Suites hotel was voor ons ideaal. 45 auto-minuten van Downtown verwijdert en 30 auto-minuten van Santa Monica Beach. Personeel was zeer klantvriendelijk, behulpzaam en professioneel. Gratis ontbijt was simpel, maar prima. Alle produkten werden constant aangevuld. Kamer 115 lag naast 't zwembad op de bagane grond. Geen geluidsoverladt van 't drukke autoverkeer buiten of vlieguigen. Airco in kamer deed 't goed. Wel veel geluid van de airco in je kamer wanneer die aan of uitsloeg. Gratis je (1e) auto parkeren, voor een 2e auto betaal je $10 per dag. Zeker een GPS/Tomtom nemen in je autohuurpakket.

Ideaal gelegen bij autoverhuur en luchthaven.

Griet,
    1-12-2011

Dit motel was echt een goede keuze om 's avonds vlakbij de auto bij Alamo in te leveren en 's morgens vroeg de vlucht terug te nemen. Gratis shuttle zowel van autoverhuur (Alamo heeft trouwens ook een shuttle) als naar de luchthaven. Fastfoodrestaurants vlakbij. Ook de beachen van Santa Monica en Venice Beach zijn goed te doen met de auto op de laatste dag.

Ons terras aan de kamer en zwembad was heel aangenaam om te zitten. Of je kan onder de palmbomen aan het zwembad zelf liggen.

Onze vlucht was te vroeg en er was nog geen ontbijt beschikbaar.

Prima motel, korte afstand van vliegveld

henkt,
    28-9-2011

Goed motel met zwembad, prima bedden en een heerlijk ontbijt met diverse soorten fruit. Gratis wifi